Na jednom z vozů BMW M3 DTM se v příští sezoně objeví číslo 1. Mnichovská automobilka totiž dnes oznámila, že uzavřela smlouvu s novým šampionem DTM, Martinem Tomczykem.
"Díky podpisu smluvy s Martinem Tomczykem se nám podařilo získat absolutně špičkového jezdce pro náš DTM program. V kontextu cestovních vozů se jedná stále o velmi mladého jezdce, ale už přesto patří mezi ty nejzkušenější v DTM. Je konzistentně rychlý, má skvělý charakter a je to bezdebaty vítěz," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
Audi přitom teprve před dvěma dny oznámilo, že je nový mistr DTM opouští. Okamžitě se začalo velmi hlasitě spekulovat, že bude následovat Bruno Spenglera a stane se jezdcem BMW. Tyto zprávy se ukázaly jako pravdivé.
"V roce 2011 se stal prvním jezdcem v historii DTM, který vyhrál šampionát s rok starým autem. Uděláme vše, co bude v našich silách, abychom společně dosáhli podobného úspěchu i v budoucnu. Naším cílem je stát se konkurenceschopnými tak rychle, jak to jen půjde. Proto vnímáme Martina jako velmi důležitého," pokračuje Marquardt.
Tomczyk si poprvé vyzkouší novou M3 DTM za dva týdny na testu v Monteblancu ve Španělsku. Němec se tak stává čtvrtým oficiálně potvrzeným jezdcem BMW (Andy Priaulx, Augusto Farfus a Bruno Spengler). U BMW jsou tedy ještě dvě místa volná.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?