Hans-Jürgen Abt je přesvědčen, že proti aktuální top formě Mattiase Ekströma, by nic nezmohl ani nový mistr DTM, Martin Tomczyk.
Kdyby Martin Tomczyk nezískal letošní titul již na minulém závodu ve Valencii, tak by to mohlo být ještě napínavé. Mattias Ekström má totiž momentálně mistrovskou formu, když vyhrál tři z posledních čtyřech závodů a jednou byl druhý. Taková série se v této sezoně nikomu nepovedla.
"Mattias momentálně jezdí šíleně dobře a všechno mu vychází. Kdyby mu to takto vycházelo již dříve, tak by podle mě Martin neměl šanci. Možná to jsou však jíné důvody. Na začátku sezony měl Mattias zlomenou ruku, takže první závody byly docela složíté. Pak se také oženil a narodilo se mu dítě," říká týmový šéf, Hans-Jürgen Abt.
"Všeobecně se má za to, že s dítětem normálně přijde zpomalení o jednu vteřinu, on se však o sekundu zrychlil. Je pozitivní pro jeho budoucnost a pro jeho další roky u nás, že je opět rychlý. Byl už dvakrát mistrem, takže ví, co a jak."
Na finále sezony na Hockenheimu ještě může Audi ovládnout klafikaci mezi týmy. "Byl bych velice rád, kdybychom se stali nejlepším týmem v DTM. Myslím, že na to může být člověk velmi, velmi pyšný. Jezdci jsou čas od času hodně rozlišní, ale pokud tým ukáže vyrovnanost, tak jsme hodně pyšní. Pokud budeme mít na Hockenheimu takovou oslavu jako tady ve Valencii, tak bude spokojený tým i my," uzavřel Abt.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.