Hans-Jürgen Abt je přesvědčen, že proti aktuální top formě Mattiase Ekströma, by nic nezmohl ani nový mistr DTM, Martin Tomczyk.
Kdyby Martin Tomczyk nezískal letošní titul již na minulém závodu ve Valencii, tak by to mohlo být ještě napínavé. Mattias Ekström má totiž momentálně mistrovskou formu, když vyhrál tři z posledních čtyřech závodů a jednou byl druhý. Taková série se v této sezoně nikomu nepovedla.
"Mattias momentálně jezdí šíleně dobře a všechno mu vychází. Kdyby mu to takto vycházelo již dříve, tak by podle mě Martin neměl šanci. Možná to jsou však jíné důvody. Na začátku sezony měl Mattias zlomenou ruku, takže první závody byly docela složíté. Pak se také oženil a narodilo se mu dítě," říká týmový šéf, Hans-Jürgen Abt.
"Všeobecně se má za to, že s dítětem normálně přijde zpomalení o jednu vteřinu, on se však o sekundu zrychlil. Je pozitivní pro jeho budoucnost a pro jeho další roky u nás, že je opět rychlý. Byl už dvakrát mistrem, takže ví, co a jak."
Na finále sezony na Hockenheimu ještě může Audi ovládnout klafikaci mezi týmy. "Byl bych velice rád, kdybychom se stali nejlepším týmem v DTM. Myslím, že na to může být člověk velmi, velmi pyšný. Jezdci jsou čas od času hodně rozlišní, ale pokud tým ukáže vyrovnanost, tak jsme hodně pyšní. Pokud budeme mít na Hockenheimu takovou oslavu jako tady ve Valencii, tak bude spokojený tým i my," uzavřel Abt.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?