Hans-Jürgen Abt je přesvědčen, že proti aktuální top formě Mattiase Ekströma, by nic nezmohl ani nový mistr DTM, Martin Tomczyk.
Kdyby Martin Tomczyk nezískal letošní titul již na minulém závodu ve Valencii, tak by to mohlo být ještě napínavé. Mattias Ekström má totiž momentálně mistrovskou formu, když vyhrál tři z posledních čtyřech závodů a jednou byl druhý. Taková série se v této sezoně nikomu nepovedla.
"Mattias momentálně jezdí šíleně dobře a všechno mu vychází. Kdyby mu to takto vycházelo již dříve, tak by podle mě Martin neměl šanci. Možná to jsou však jíné důvody. Na začátku sezony měl Mattias zlomenou ruku, takže první závody byly docela složíté. Pak se také oženil a narodilo se mu dítě," říká týmový šéf, Hans-Jürgen Abt.
"Všeobecně se má za to, že s dítětem normálně přijde zpomalení o jednu vteřinu, on se však o sekundu zrychlil. Je pozitivní pro jeho budoucnost a pro jeho další roky u nás, že je opět rychlý. Byl už dvakrát mistrem, takže ví, co a jak."
Na finále sezony na Hockenheimu ještě může Audi ovládnout klafikaci mezi týmy. "Byl bych velice rád, kdybychom se stali nejlepším týmem v DTM. Myslím, že na to může být člověk velmi, velmi pyšný. Jezdci jsou čas od času hodně rozlišní, ale pokud tým ukáže vyrovnanost, tak jsme hodně pyšní. Pokud budeme mít na Hockenheimu takovou oslavu jako tady ve Valencii, tak bude spokojený tým i my," uzavřel Abt.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?