Dva závody před koncem letošního šampionátu převzal vedení v celkovém pořadí po včerejším vítězství di Resta. Do té doby vedoucí Spengler odstoupil a z boje o titul vypadl poslední zástupce Audi Ekström.
Sobotní pole position obhájce loňského titulu Scheider využil a až do druhých zastávek v boxech kontroloval čelo notně redukovaného závodního pole. Ze zadních pozic startující Spengler způsobil hromadnou havárii, díky které skončili v prvním kole Molina, Legge, Schumacher, Winkelhock a Coulthard. V průběhu závodu se k nim s jejími následky přidali i Spengler a Ekström.
Paul di Resta nastoupil do závodu s velkým množstvím paliva, které mu umožnilo využít možnosti volit strategii podle vývoje závodu. Poprvé k mechanikům zajel výrazně později než před ním jedoucí Audi a díky rychlejším časům se probojoval až na druhé místo. I druhou zastávku načasoval tým H.W.A. výborně a rychlými časy jak na dráze, tak v boxech se Skot dostal až do vedení, které do cíle ještě bezpečně zvyšoval.
Na druhém místě dokončil Scheider, třetí dojel Rockenfeller. Pod stupni vítězů skončil Paffett, jenž v samém závěru odolával s velkým nasazením tlaku Tomczyka a Jarvise.
Závod dokončilo na DTM nezvykle malé množství vozů. Jen devět aut v cíli přineslo body i Susie Stoddart, které k lepšímu místu dopomohla i penalizace Greena za nebezpečné vyjetí od mechaniků před projíždějícího Premata.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.