Dva závody před koncem letošního šampionátu převzal vedení v celkovém pořadí po včerejším vítězství di Resta. Do té doby vedoucí Spengler odstoupil a z boje o titul vypadl poslední zástupce Audi Ekström.
Sobotní pole position obhájce loňského titulu Scheider využil a až do druhých zastávek v boxech kontroloval čelo notně redukovaného závodního pole. Ze zadních pozic startující Spengler způsobil hromadnou havárii, díky které skončili v prvním kole Molina, Legge, Schumacher, Winkelhock a Coulthard. V průběhu závodu se k nim s jejími následky přidali i Spengler a Ekström.
Paul di Resta nastoupil do závodu s velkým množstvím paliva, které mu umožnilo využít možnosti volit strategii podle vývoje závodu. Poprvé k mechanikům zajel výrazně později než před ním jedoucí Audi a díky rychlejším časům se probojoval až na druhé místo. I druhou zastávku načasoval tým H.W.A. výborně a rychlými časy jak na dráze, tak v boxech se Skot dostal až do vedení, které do cíle ještě bezpečně zvyšoval.
Na druhém místě dokončil Scheider, třetí dojel Rockenfeller. Pod stupni vítězů skončil Paffett, jenž v samém závěru odolával s velkým nasazením tlaku Tomczyka a Jarvise.
Závod dokončilo na DTM nezvykle malé množství vozů. Jen devět aut v cíli přineslo body i Susie Stoddart, které k lepšímu místu dopomohla i penalizace Greena za nebezpečné vyjetí od mechaniků před projíždějícího Premata.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.