Dva závody před koncem letošního šampionátu převzal vedení v celkovém pořadí po včerejším vítězství di Resta. Do té doby vedoucí Spengler odstoupil a z boje o titul vypadl poslední zástupce Audi Ekström.
Sobotní pole position obhájce loňského titulu Scheider využil a až do druhých zastávek v boxech kontroloval čelo notně redukovaného závodního pole. Ze zadních pozic startující Spengler způsobil hromadnou havárii, díky které skončili v prvním kole Molina, Legge, Schumacher, Winkelhock a Coulthard. V průběhu závodu se k nim s jejími následky přidali i Spengler a Ekström.
Paul di Resta nastoupil do závodu s velkým množstvím paliva, které mu umožnilo využít možnosti volit strategii podle vývoje závodu. Poprvé k mechanikům zajel výrazně později než před ním jedoucí Audi a díky rychlejším časům se probojoval až na druhé místo. I druhou zastávku načasoval tým H.W.A. výborně a rychlými časy jak na dráze, tak v boxech se Skot dostal až do vedení, které do cíle ještě bezpečně zvyšoval.
Na druhém místě dokončil Scheider, třetí dojel Rockenfeller. Pod stupni vítězů skončil Paffett, jenž v samém závěru odolával s velkým nasazením tlaku Tomczyka a Jarvise.
Závod dokončilo na DTM nezvykle malé množství vozů. Jen devět aut v cíli přineslo body i Susie Stoddart, které k lepšímu místu dopomohla i penalizace Greena za nebezpečné vyjetí od mechaniků před projíždějícího Premata.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.