Timo Scheider je sice matematicky ze hry o titul venku, náladu mu však mohl vylepšit alespoň dnešní dílčí úspěch. Ve finále čtyřdílného boje o poleposition sledoval marné pokusy Paffetta, Premata i Rockenfellera. Vedoucí pilot průběžného pořadí Spengler skončil jedenáctý.
Paffettovi se startem z druhé řady, ale na čisté straně dráhy otvírá slušná šance na solidní bodový zisk a případné vítězství, kterému jsou piloti továrních Mercedesů v letošní sezoně o něco blíže, než konkurence v Audi.
Di Resta se musí spokojit s pátým startovním místem, ale mohlo být i hůře. V druhé části kvalifikace mnoho nechybělo a nemusel ve ztížených podmínkách po Spenglerově nehodě postoupit.
Právě to se stalo k jen náročně skrývané nelibosti boxové zídky čtyř kruhů Ekströmovi, jenž má jako jediný z pilotů Audi ještě alespoň teoretickou šanci na zisk letošního titulu mezi jezdci.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.