Timo Scheider je sice matematicky ze hry o titul venku, náladu mu však mohl vylepšit alespoň dnešní dílčí úspěch. Ve finále čtyřdílného boje o poleposition sledoval marné pokusy Paffetta, Premata i Rockenfellera. Vedoucí pilot průběžného pořadí Spengler skončil jedenáctý.
Paffettovi se startem z druhé řady, ale na čisté straně dráhy otvírá slušná šance na solidní bodový zisk a případné vítězství, kterému jsou piloti továrních Mercedesů v letošní sezoně o něco blíže, než konkurence v Audi.
Di Resta se musí spokojit s pátým startovním místem, ale mohlo být i hůře. V druhé části kvalifikace mnoho nechybělo a nemusel ve ztížených podmínkách po Spenglerově nehodě postoupit.
Právě to se stalo k jen náročně skrývané nelibosti boxové zídky čtyř kruhů Ekströmovi, jenž má jako jediný z pilotů Audi ještě alespoň teoretickou šanci na zisk letošního titulu mezi jezdci.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?