Bernd Schneider by si mohl vzít příklad ze svých krajanů Michaela Schumachera a Klause Ludwiga, kteří se vrátili i v pozdním věku k závodění. Schneider sice svoji kariéru ukončil již před dvěma lety, ale závodnickou helmu na hřebík ještě definitivně nepověsil.
Tento týden se například 45letý jezdec zůčastnil vytrvalostního závodu na Nürburgringu. To svědčí o Němcově touze stále závodit. Že ještě stále není pozdě dokazují následující dva příklady. Klaus Ludwig se ve svých 50 letech vrátil do znovuobnoveného Deutsche Tourenwagen-Meisterschaft (rok 2000). Přitom jeho výkony nebyly špatné. Michael Schumacher (41) se letos po třech letech vrátil opět do F1 s týmem Mercedesu.
"Michael si udělal tříletou pauzu, takže musím ještě rok vydržet," vtipkuje bývalý mistr DTM. "Kdybych se už vrátil, tak bych chtěl i nadále vyhrávat. Vůbec ale netuším, zda bych dokázal konkurovat mladíkům, kteří teď v DTM udávají ton."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.