David Coulthard, bývalý jezdec F1 týmů Williams, Mclaren a Red Bull a součný pilot Mercedesu v DTM, byl oceněn britskou královnou, Elizabeth II.
Skotský veterán Coulthard dostal od královny Elizabeth II. čestný titul MBE - Člen řádu britského impéria. V současnoti David jezdí v DTM s rok starým strojem C-Klasse, po třech závodech má na svém bodovém kontě 0, i když do posledním závodu na německém Lausitzringu startoval z nadějné 8. příčky.
David dokázal v F1 vyhrát ve 13 závodech a v roce 2001 se stal vice mistrem světa F1 v barvách týmu McLaren. V současnoti kromě závodů německého DTM působí v roli experta na F1 televize BBC.
David v rozhovoru s Ralfem na startu sezony v Hockenheimu
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?