Barcelona - závod; Úřadující šampion předvedl úžasný start. Za pomoci týmových kolegů Kristensena a Tomczyka, kteří mu uvolnili cestu soubojem s Mercedesy, se probil z páté startovní pozice do čela a vítězstvím si upevnil vedení v šampionátu. Audi opět pokořilo pomalý Mercedes rozdílem třídy.
Timo Scheider upevnil svoje průběžné vedení, když v Barceloně zvítězil s komfortním náskokem. Úřadující šampión DTM se ujal vedení závodu po výborném startu z páté pozice, a pak už jen ujížděl zbytku pole. Timo se do vedení dostal v první zatáčce závodu, když zůstal na vnějšku, zatímco všichni ostatní byli na vnitřku. Vítěz kvalifikace, Tom Kristensen, se za něj propadl na výjezdu z první zatáčky. Od té doby se vedoucí dvojice nedostala pod tlak od žádného z dalších pronásledovatelů. Paul di Resta s Mercedesem jel zpočátku jako třetí, ale při zastávkách v boxech o místo přišel, na bronzový stupínek se vyhoupl v posledních závodech úspěšný Martin Tomczyk. Paul di Resta se pořadím dále propadal, když ho předjeli i Gary Paffett, Mattias Ekström a Bruno Spengler, nakonec byl klasifikován jako sedmý. Mezi těmito třemi jezdci se ke konci závodu odehrál zajímavý souboj, když se Ekström hodně přiblížil čtvrtému Paffettovi. Jejich souboje využil Spengler, když se na oba dotáhl. Když pak Ekström zkoušel na Paffetta dvě kola před koncem zaútočit z venku, sebral mu Spengler jeho pozici. Boj mezi vozy specifikace 2008 se po většinu závodu odehrával mezi Alexandrem Prématem, Oliverem Jarvisem a Maro Engelem. Byl to Francouz, který si dojel pro jeden bod za osmé místo. Čech Tomáš Kostka byl 16. a porazil oba své kolegy (Christiana Bakkeruda i Johannese Seidlitze). Další špatný výkon podal Ralf Schumacher, když obsadil 13. pozici.
Průběžné pořadí naleznete ZDE
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?