Barcelona: Audi jelo na Scheidera, úspěšně

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de
iM2 20. září 2009 19:43
Sdílej:

Barcelona - závod; Úřadující šampion předvedl úžasný start. Za pomoci týmových kolegů Kristensena a Tomczyka, kteří mu uvolnili cestu soubojem s Mercedesy, se probil z páté startovní pozice do čela a vítězstvím si upevnil vedení v šampionátu. Audi opět pokořilo pomalý Mercedes rozdílem třídy.

Timo Scheider upevnil svoje průběžné vedení, když v Barceloně zvítězil s komfortním náskokem. Úřadující šampión DTM se ujal vedení závodu po výborném startu z páté pozice, a pak už jen ujížděl zbytku pole. Timo se do vedení dostal v první zatáčce závodu, když zůstal na vnějšku, zatímco všichni ostatní byli na vnitřku. Vítěz kvalifikace, Tom Kristensen, se za něj propadl na výjezdu z první zatáčky. Od té doby se vedoucí dvojice nedostala pod tlak od žádného z dalších pronásledovatelů. Paul di Resta s Mercedesem jel zpočátku jako třetí, ale při zastávkách v boxech o místo přišel, na bronzový stupínek se vyhoupl v posledních závodech úspěšný Martin Tomczyk. Paul di Resta se pořadím dále propadal, když ho předjeli i Gary Paffett, Mattias Ekström a Bruno Spengler, nakonec byl klasifikován jako sedmý. Mezi těmito třemi jezdci se ke konci závodu odehrál zajímavý souboj, když se Ekström hodně přiblížil čtvrtému Paffettovi. Jejich souboje využil Spengler, když se na oba dotáhl. Když pak Ekström zkoušel na Paffetta dvě kola před koncem zaútočit z venku, sebral mu Spengler jeho pozici. Boj mezi vozy specifikace 2008 se po většinu závodu odehrával mezi Alexandrem Prématem, Oliverem Jarvisem a Maro Engelem. Byl to Francouz, který si dojel pro jeden bod za osmé místo. Čech Tomáš Kostka byl 16. a porazil oba své kolegy (Christiana Bakkeruda i Johannese Seidlitze). Další špatný výkon podal Ralf Schumacher, když obsadil 13. pozici.

 

Průběžné pořadí naleznete ZDE

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.