Di Resta je mírně zklamán

Schumacher, Ralf
Schumacher, Ralf, foto: dtm.de
iM2 15. června 2009 14:36
Sdílej:

Paul di Resta vyjádřil mírné zklamání po závodu na Lausitzringu, kde se mu jen těsně nepodařilo zvítězit.

Tak si to Paul Di Resta před začátkem sezony určitě nepředstavoval. Poté, co vloni jen velmi těsně nezískal titul, vstupoval do sezony 2009 jako největší hvězda z tábora Mercedesu. Na Hockenheimu byl opravdu nejúspěšnějším jezdcem s Céčkem, ale automobilka ze Suttgartu zde nebyla konkurenceschopná, takže to stačilo jen na 5. místo. Na druhém závodu sezony na EuroSpeedway Lausitzu se Mercedes vrátil do hry doublem. Jenže první dvě místa obsadili di Restovi týmový kolegové Gary Paffett a Bruno Spengler. Skot do cíle dojel až za touto dvojicí a ještě jezdcem Audi Mattiasem Ekströmem na čtvrtém místě. „Jsem zklamaný, protože naše auto mělo na vítězství. Garyho zavolali později do boxů a to mu přesně sedlo. V druhé polovině závodu mě boj s Mattiasem opravdu zdržoval. Když ale budeme pracovat tak tvrdě, jako jsme pracovali v předchozích týdnech, tak si jsem jistý, že brzy vyhraji,“ doufá Skot. Di Resta měl být hlavní hvězdou Mercedesu V boji o titul jsou důležité hlavně konstantní výkony, podotýká Paul. V současné době má Di Resta ztrátu na čelo tabulky, kde se usadil Timo Scheider, tři body. Jeho čtvrtá pozice v průběžné tabulce proto není až tak špatná. „Je to dobrý vstup do sezony. Zatím, co jsem v DTM, tak jsme byli vždy v druhé půlce sezony silnější,“ zakončuje Paul di Resta.
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.