LAUSITZRING - ZÁVOD; Přestože z pole position startoval zkušený a rychlý Mathias Ekström v konkurenceschopném Audi, závod ovládli piloti Mercedesu díky účinnější strategii. Z vítězství se radoval někdejší šampion Paffett.
Gary Paffett dostal od Mercedesu opět důvěru i letošní specifikaci vozu a odvděčil se hned ve druhém závodě sezony vítězstvím. Musel o ně v samém závěru intenzivně bojovat se svým týmovým kolegou Spenglerem, jenž se přiblížil vedoucímu jezdci na 0,5 vteřiny, ale k útoku už pro cílovou vlajku nedošlo.
Oba jezdci těžili z pozdních zastávek, rozdílná strategie naopak poškodila Ekströma, který dojel třetí. Musel se však mít na pozoru před dalším Mercedesem v rukou di Resty. Skotovy možnosti ale výrazně redukovaly vozy o kolo zpět. V těsném závěsu bojovali spolu s Ekströmem a di Restou ještě úřadující šampion Scheider a nejrychlejší zástupce s rok starým vozem Green.
Sedmé místo kontroloval s odstupem Rockenfeller, jenž v úvodu chvíli okupoval i druhou pozici a poslední bod si vyjel Engel, který profitoval z duelu Laudy a Schumachera za svými zády. Ralf Schumacher startoval díky problémům s motorem svého Mercedesu až poslední a stíhací jízdu ukončil na desátém místě. Podobně špatné postavení na startu měl i vítěz prvního závodu Kristensen, jenž však dojel dnes až dvanáctý, jednu pozici před Tomášem Kostkou, český jezdec opět předvedl vyzrálou jízdu.
Průběžné pořadí ZDE
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.