Audi má na vítězství

Kristensen, Tom
Kristensen, Tom, foto: dtm.de
Tomáš Musil 4. října 2008 21:19
Sdílej:

LE MANS - OHLASY JEZDCŮ AUDI: Kristense potvrdil roli favorita a vyjel si pole position, naopak vedoucí muž, Timo Scheider je až pátý. Co na to říkají samotní jezdci?

1. Tom Kristensen (Audi A4 DTM)  "Jsem rád, že se mi povedlo vyhrát kvalifikaci, protože už v Barceloně jsme toho byli schopni. Časy v superpole jsou velmi vyrovnané, ale podařilo se mi z auta vymáčknout úplně všechno a zajet nejrychlejší čas. Tuto trať mám v oblibě, vždy se sem rád vracím. Jsem si ale vědom, že zítra tu půjde o titul pro Audi a pro Tima a já se pokusím sebrat jeho soupeřům co nejvíce bodů." 3. Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM)  "Můžu být spokojený, protože jsem se během celé kvalifikace zlepšoval. Zatím celý víkend probíhá v pohodě, ačkoliv je to trochu chladno. Každopádně Tom vyhrál pole position, já jsem třetí a Timo pátý, tak že nás čeká vzrušující závod." 5. Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM) "Pátá příčka není úplně ideální, ale v tréninku se nám nevedlo tak, jak jsme očekávali. Trochu jsme se však polepšili a ztráta na čelo není nikterak hrozivá. Máme auta na prvním a třetím místě, a ačkoliv je Paul di Resta před námi, moje startovní pozice není tak špatná, jak se může na první pohled zdát." 8. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM)  "Z mého pohledu se nám poslední část kvalifikace povedla. V poslední části jsem trochu zaváhal, což je jen a jen moje chyba. Navíc mě to trochu rozrušilo, protože se to stalo dvakrát po sobě, což se mi v životě ještě nestalo. Chtěl jsem být hodně nahoře a jel jsem na plno, tak že to bude asi tím."
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.