Scheider: Dnes bylo 2. místo maximem

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de
iM2 22. září 2008 18:35
Sdílej:

VYJÁDŘENÍ TOVÁRNÍCH JEZCŮ AUDI; včera se jel závod na okruhu v Barceloně. Zde jsou ohlasy továrních jezdců Audi po závodě.

Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM #10): Kdybychom měli být realističtí, tak dnes bylo pro nás druhé místo maximum. Paul (di Resta) zde byl o trošku silnější, než jsme byli my. Musel se pokusit o atak, protože zde figuroval v roli pronásledovatele. Mohli jsme si dovolit nechat ho jet. Myslím, že to bylo rozumné se dneska nějak moc nebránit. Neriskovali jsme tak nějaké poškození na autě. Proto dnes musíme být s druhým místem spokojení. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM #2): Můj start dopadl dobře. Ano, třetí místo jsem získat nemohl, o tom bylo již předem rozhodnuto. Měli jsme totiž menší nevýhodu, když po deseti kolech byly naše zadní pneumatiky více ojeté než ty od Mercedesu. Takže bylo prakticky nemožné někoho atakovat. Na konci se to ještě více projevilo v časech na kolo, bylo těžké se udržet konkurence. Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #1): Závod byl velmi dobře rozjetý, i když jsem očekával jiný výsledek. Start byl OK, ale v první zatáčce do mé zádě někdo narazil a já jsem ztratil aerodynamické prvky na zádi již od první zatáčky. Ve druhé zatáčce mě Jamie Green vytlačil do kačírku a já se propadl zpět. Pak jsem si jel svůj vlastní závod. V posledních dvou kolech jsem chtěl předjet Jamieho Greena. On mě nijak neblokoval, byl jsem překvapen. Když jsem byl vedle něj, tak jsme kolidovali a na mém voze se něco rozbilo. V posledním kole jsem bojoval o to, abych vůbec dojel do cíle. Tom Kristensen (Audi A4 DTM #9): Po kvalifikaci jsem musel startovat z posledního místa, ale dařilo se mi postupovat docela dobře dopředu. Obě dvě první zatáčky byly v pořádku. Do třetí už ale najíždělo hodně aut vedle sebe. Jel jsem z vnějšku a na konci jsem dostal ránu od nějakého z Mercedesů. Vyjel jsem do štěrku. Myslel jsem, že mám poškozený podvozek, ale měl jsem poškozenou pneumatiku. Musel jsem neplánovaně do boxů a ztratil jsem více jak kolo. Závod byl pryč ještě před tím, než pořádně začal. Malou útěchou bylo, že jsem zajel nejrychlejší kolo závodu.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.