Scheider: Dnes bylo 2. místo maximem

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de
iM2 22. září 2008 18:35
Sdílej:

VYJÁDŘENÍ TOVÁRNÍCH JEZCŮ AUDI; včera se jel závod na okruhu v Barceloně. Zde jsou ohlasy továrních jezdců Audi po závodě.

Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM #10): Kdybychom měli být realističtí, tak dnes bylo pro nás druhé místo maximum. Paul (di Resta) zde byl o trošku silnější, než jsme byli my. Musel se pokusit o atak, protože zde figuroval v roli pronásledovatele. Mohli jsme si dovolit nechat ho jet. Myslím, že to bylo rozumné se dneska nějak moc nebránit. Neriskovali jsme tak nějaké poškození na autě. Proto dnes musíme být s druhým místem spokojení. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM #2): Můj start dopadl dobře. Ano, třetí místo jsem získat nemohl, o tom bylo již předem rozhodnuto. Měli jsme totiž menší nevýhodu, když po deseti kolech byly naše zadní pneumatiky více ojeté než ty od Mercedesu. Takže bylo prakticky nemožné někoho atakovat. Na konci se to ještě více projevilo v časech na kolo, bylo těžké se udržet konkurence. Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #1): Závod byl velmi dobře rozjetý, i když jsem očekával jiný výsledek. Start byl OK, ale v první zatáčce do mé zádě někdo narazil a já jsem ztratil aerodynamické prvky na zádi již od první zatáčky. Ve druhé zatáčce mě Jamie Green vytlačil do kačírku a já se propadl zpět. Pak jsem si jel svůj vlastní závod. V posledních dvou kolech jsem chtěl předjet Jamieho Greena. On mě nijak neblokoval, byl jsem překvapen. Když jsem byl vedle něj, tak jsme kolidovali a na mém voze se něco rozbilo. V posledním kole jsem bojoval o to, abych vůbec dojel do cíle. Tom Kristensen (Audi A4 DTM #9): Po kvalifikaci jsem musel startovat z posledního místa, ale dařilo se mi postupovat docela dobře dopředu. Obě dvě první zatáčky byly v pořádku. Do třetí už ale najíždělo hodně aut vedle sebe. Jel jsem z vnějšku a na konci jsem dostal ránu od nějakého z Mercedesů. Vyjel jsem do štěrku. Myslel jsem, že mám poškozený podvozek, ale měl jsem poškozenou pneumatiku. Musel jsem neplánovaně do boxů a ztratil jsem více jak kolo. Závod byl pryč ještě před tím, než pořádně začal. Malou útěchou bylo, že jsem zajel nejrychlejší kolo závodu.
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?