Scheider: Dnes bylo 2. místo maximem

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de
iM2 22. září 2008 18:35
Sdílej:

VYJÁDŘENÍ TOVÁRNÍCH JEZCŮ AUDI; včera se jel závod na okruhu v Barceloně. Zde jsou ohlasy továrních jezdců Audi po závodě.

Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM #10): Kdybychom měli být realističtí, tak dnes bylo pro nás druhé místo maximum. Paul (di Resta) zde byl o trošku silnější, než jsme byli my. Musel se pokusit o atak, protože zde figuroval v roli pronásledovatele. Mohli jsme si dovolit nechat ho jet. Myslím, že to bylo rozumné se dneska nějak moc nebránit. Neriskovali jsme tak nějaké poškození na autě. Proto dnes musíme být s druhým místem spokojení. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM #2): Můj start dopadl dobře. Ano, třetí místo jsem získat nemohl, o tom bylo již předem rozhodnuto. Měli jsme totiž menší nevýhodu, když po deseti kolech byly naše zadní pneumatiky více ojeté než ty od Mercedesu. Takže bylo prakticky nemožné někoho atakovat. Na konci se to ještě více projevilo v časech na kolo, bylo těžké se udržet konkurence. Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #1): Závod byl velmi dobře rozjetý, i když jsem očekával jiný výsledek. Start byl OK, ale v první zatáčce do mé zádě někdo narazil a já jsem ztratil aerodynamické prvky na zádi již od první zatáčky. Ve druhé zatáčce mě Jamie Green vytlačil do kačírku a já se propadl zpět. Pak jsem si jel svůj vlastní závod. V posledních dvou kolech jsem chtěl předjet Jamieho Greena. On mě nijak neblokoval, byl jsem překvapen. Když jsem byl vedle něj, tak jsme kolidovali a na mém voze se něco rozbilo. V posledním kole jsem bojoval o to, abych vůbec dojel do cíle. Tom Kristensen (Audi A4 DTM #9): Po kvalifikaci jsem musel startovat z posledního místa, ale dařilo se mi postupovat docela dobře dopředu. Obě dvě první zatáčky byly v pořádku. Do třetí už ale najíždělo hodně aut vedle sebe. Jel jsem z vnějšku a na konci jsem dostal ránu od nějakého z Mercedesů. Vyjel jsem do štěrku. Myslel jsem, že mám poškozený podvozek, ale měl jsem poškozenou pneumatiku. Musel jsem neplánovaně do boxů a ztratil jsem více jak kolo. Závod byl pryč ještě před tím, než pořádně začal. Malou útěchou bylo, že jsem zajel nejrychlejší kolo závodu.
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.