Scheider: Dnes bylo 2. místo maximem

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de
iM2 22. září 2008 18:35
Sdílej:

VYJÁDŘENÍ TOVÁRNÍCH JEZCŮ AUDI; včera se jel závod na okruhu v Barceloně. Zde jsou ohlasy továrních jezdců Audi po závodě.

Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM #10): Kdybychom měli být realističtí, tak dnes bylo pro nás druhé místo maximum. Paul (di Resta) zde byl o trošku silnější, než jsme byli my. Musel se pokusit o atak, protože zde figuroval v roli pronásledovatele. Mohli jsme si dovolit nechat ho jet. Myslím, že to bylo rozumné se dneska nějak moc nebránit. Neriskovali jsme tak nějaké poškození na autě. Proto dnes musíme být s druhým místem spokojení. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM #2):
Můj start dopadl dobře. Ano, třetí místo jsem získat nemohl, o tom bylo již předem rozhodnuto. Měli jsme totiž menší nevýhodu, když po deseti kolech byly naše zadní pneumatiky více ojeté než ty od Mercedesu. Takže bylo prakticky nemožné někoho atakovat. Na konci se to ještě více projevilo v časech na kolo, bylo těžké se udržet konkurence. Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #1): Závod byl velmi dobře rozjetý, i když jsem očekával jiný výsledek. Start byl OK, ale v první zatáčce do mé zádě někdo narazil a já jsem ztratil aerodynamické prvky na zádi již od první zatáčky. Ve druhé zatáčce mě Jamie Green vytlačil do kačírku a já se propadl zpět. Pak jsem si jel svůj vlastní závod. V posledních dvou kolech jsem chtěl předjet Jamieho Greena. On mě nijak neblokoval, byl jsem překvapen. Když jsem byl vedle něj, tak jsme kolidovali a na mém voze se něco rozbilo. V posledním kole jsem bojoval o to, abych vůbec dojel do cíle.
Tom Kristensen (Audi A4 DTM #9): Po kvalifikaci jsem musel startovat z posledního místa, ale dařilo se mi postupovat docela dobře dopředu. Obě dvě první zatáčky byly v pořádku. Do třetí už ale najíždělo hodně aut vedle sebe. Jel jsem z vnějšku a na konci jsem dostal ránu od nějakého z Mercedesů. Vyjel jsem do štěrku. Myslel jsem, že mám poškozený podvozek, ale měl jsem poškozenou pneumatiku. Musel jsem neplánovaně do boxů a ztratil jsem více jak kolo. Závod byl pryč ještě před tím, než pořádně začal. Malou útěchou bylo, že jsem zajel nejrychlejší kolo závodu.
Stalo se
Český trh
Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.

Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.