Těžký závod pro Vitaphone v Bukurešti

Negrao/Ramos
Negrao/Ramos, foto: DPPI / FIA GT
iM2 21. srpna 2008 09:31
Sdílej:

Po perfektním výsledku ve Spa, a vedení v klasifikaci jezdů i týmů, čeká na Vitaphone hodně těžký úkol v Bukurešti. Je to kvůli velké zátěži, kterou budou muset nést oba vozy.

Auto se startovním číslem 1 bude muset nést 105 kg! Nicméně Maserati zde vyhrálo již vloni a letos vzhlíží také k dobrému výsledku. teď stačí vymyslet, jak eliminovat ztrátu způsovenou velkou hmotností „Osobně věřím, že Bukurešť je dobrý okruh, kde jsme vloni vyhráli těžký závod v dešti. Ale ztráceli jsme, když byla trať suchá. Letošní rok pro nás bude velmi obtížný, protože budeme mít zátěž 105 kg, kterou nám přidělili po Spa. To nebude opravdu lehké na tak pomalé trati. Cílem mě a Bartelse je bojovat o podium a vydělat tím nějaké důležité body. Také se chceme zbavit nějaké zátěže pro Brno,“ říká Bertolini.
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?