Scheider: Bylo to na hraně

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de
iM2 5. května 2008 22:25
Sdílej:

Co řekli po závodě v italském Mugellu tovární jezdci Audi a Mercedesu? U Mercedesu panuje spokojenost, zatímco u Audi se chystají na odvetu. Čtěte zde.

Jamie Green (1. místo) Start byl klíčem k mému dnešnímu vítězství. Auto jelo výborně a tým zvládl jak zastávky v boxech, tak i strategii výborně. Jsem velice hrdý na týmový výkon Mercedesu a HWA a jsem potěšen, že dnešním vítězstvím mohu odměnit všechny za tvrdou práci v posledních týdnech. Paul Di Resta (2. místo)
Na startu jsem viděl svoji šanci dostat se do čela a to se mi povedlo. A pak už jsem chtěl jen závod dojet. V kvalifikaci v sobotu jsem udělal nějaké drobné chyby, ale dnes šlo vše hladce a mám radost z druhého místa. Děkuji mému týmu za super auto a optimální zastávky v boxech. Tom Kristensen (3. místo) Start bylo OK. V první zatáčce byl už Jamie (Green) už přede mnou, ale pak to byl dobrý zápas s Paulem di Restou a Timem Scheiderem. Do následující zatáčky jsme vjeli bok po boku a pak jsem byl už třetí. Do první zastávky jsem byl rychlejší jak Paul. Moje zastávka byla dobrá, to platilo i o Paulovi. Po výjezdu z boxů jsem byl pořád těsně za ním. Pak jsme šli znova do souboje a já ztratil něco kolem 4s. Byla to škoda, rád bych s Paulem dále bojoval o druhé místo. Myslím, že se to divákům líbilo. Moje auto bylo super, ale 20 kg váhy navíc je znát.
Bernd Schneider (4. místo) Můj start byl velmi dobrý a to byl základ pro zisk čtvrtého místa. Auto jelo výborně a můj tým odvedl skvělou práci. Díky tomu jsem se v boxech málem dostal před Toma Kristensena. Po výsledcích z prvních dvou závodů jsem s tímto výsledkem spokojen. Mattias Ekström (6. místo) Měl jsem velmi špatný start a ztratil jsem hodně pozic. V první zatáčce jsem pak nějaké opět získal. Potom už jsem se pohyboval celý závod ve středu bodovaných míst a nakonec jsem vytěžil šesté místo.
Bruno Spengler (9. místo) Špatně jsem odstartoval a ztratil jsem více pozic, mimo to jsem měl menší kolizi, takže jsem neměl optimální aerodynamiku. Proto jsem nemohl zaútočit na jezdce přede mnou a musel jsem se spokojit s 9 místem.
Timo Scheider (10. místo) Závod byl překrásná podívaná, ale můj start byl příčinou neúspěchu. Asi se mi nepodařilo dostatečně zahřát brzdy během zahřívacího kola. Přestože jsem stál na brzdách, auto poskočilo. Sice to nebylo o moc, ale penalizaci jsem dostal. Martin Tomczyk (17. místo) Měl jsem perfektní start a vydělal jsem hodně pozic. V první zatáčce jsem se dostal do “sendviče“ mezi Ekströma a Rockenfellera. Po tomto vzájemném souboji mi upadla přední kapota. To byl můj konec na dobrý výsledek v závodě a body byly ta tam.
Stalo se
Český trh
Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.

Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.