Scheider: Bylo to na hraně

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de
iM2 5. května 2008 22:25
Sdílej:

Co řekli po závodě v italském Mugellu tovární jezdci Audi a Mercedesu? U Mercedesu panuje spokojenost, zatímco u Audi se chystají na odvetu. Čtěte zde.

Jamie Green (1. místo) Start byl klíčem k mému dnešnímu vítězství. Auto jelo výborně a tým zvládl jak zastávky v boxech, tak i strategii výborně. Jsem velice hrdý na týmový výkon Mercedesu a HWA a jsem potěšen, že dnešním vítězstvím mohu odměnit všechny za tvrdou práci v posledních týdnech. Paul Di Resta (2. místo) Na startu jsem viděl svoji šanci dostat se do čela a to se mi povedlo. A pak už jsem chtěl jen závod dojet. V kvalifikaci v sobotu jsem udělal nějaké drobné chyby, ale dnes šlo vše hladce a mám radost z druhého místa. Děkuji mému týmu za super auto a optimální zastávky v boxech. Tom Kristensen (3. místo) Start bylo OK. V první zatáčce byl už Jamie (Green) už přede mnou, ale pak to byl dobrý zápas s Paulem di Restou a Timem Scheiderem. Do následující zatáčky jsme vjeli bok po boku a pak jsem byl už třetí. Do první zastávky jsem byl rychlejší jak Paul. Moje zastávka byla dobrá, to platilo i o Paulovi. Po výjezdu z boxů jsem byl pořád těsně za ním. Pak jsme šli znova do souboje a já ztratil něco kolem 4s. Byla to škoda, rád bych s Paulem dále bojoval o druhé místo. Myslím, že se to divákům líbilo. Moje auto bylo super, ale 20 kg váhy navíc je znát. Bernd Schneider (4. místo) Můj start byl velmi dobrý a to byl základ pro zisk čtvrtého místa. Auto jelo výborně a můj tým odvedl skvělou práci. Díky tomu jsem se v boxech málem dostal před Toma Kristensena. Po výsledcích z prvních dvou závodů jsem s tímto výsledkem spokojen. Mattias Ekström (6. místo) Měl jsem velmi špatný start a ztratil jsem hodně pozic. V první zatáčce jsem pak nějaké opět získal. Potom už jsem se pohyboval celý závod ve středu bodovaných míst a nakonec jsem vytěžil šesté místo. Bruno Spengler (9. místo) Špatně jsem odstartoval a ztratil jsem více pozic, mimo to jsem měl menší kolizi, takže jsem neměl optimální aerodynamiku. Proto jsem nemohl zaútočit na jezdce přede mnou a musel jsem se spokojit s 9 místem. Timo Scheider (10. místo) Závod byl překrásná podívaná, ale můj start byl příčinou neúspěchu. Asi se mi nepodařilo dostatečně zahřát brzdy během zahřívacího kola. Přestože jsem stál na brzdách, auto poskočilo. Sice to nebylo o moc, ale penalizaci jsem dostal. Martin Tomczyk (17. místo) Měl jsem perfektní start a vydělal jsem hodně pozic. V první zatáčce jsem se dostal do “sendviče“ mezi Ekströma a Rockenfellera. Po tomto vzájemném souboji mi upadla přední kapota. To byl můj konec na dobrý výsledek v závodě a body byly ta tam.
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?