Scheider: Bylo to na hraně

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de
iM2 5. května 2008 22:25
Sdílej:

Co řekli po závodě v italském Mugellu tovární jezdci Audi a Mercedesu? U Mercedesu panuje spokojenost, zatímco u Audi se chystají na odvetu. Čtěte zde.

Jamie Green (1. místo) Start byl klíčem k mému dnešnímu vítězství. Auto jelo výborně a tým zvládl jak zastávky v boxech, tak i strategii výborně. Jsem velice hrdý na týmový výkon Mercedesu a HWA a jsem potěšen, že dnešním vítězstvím mohu odměnit všechny za tvrdou práci v posledních týdnech. Paul Di Resta (2. místo) Na startu jsem viděl svoji šanci dostat se do čela a to se mi povedlo. A pak už jsem chtěl jen závod dojet. V kvalifikaci v sobotu jsem udělal nějaké drobné chyby, ale dnes šlo vše hladce a mám radost z druhého místa. Děkuji mému týmu za super auto a optimální zastávky v boxech. Tom Kristensen (3. místo) Start bylo OK. V první zatáčce byl už Jamie (Green) už přede mnou, ale pak to byl dobrý zápas s Paulem di Restou a Timem Scheiderem. Do následující zatáčky jsme vjeli bok po boku a pak jsem byl už třetí. Do první zastávky jsem byl rychlejší jak Paul. Moje zastávka byla dobrá, to platilo i o Paulovi. Po výjezdu z boxů jsem byl pořád těsně za ním. Pak jsme šli znova do souboje a já ztratil něco kolem 4s. Byla to škoda, rád bych s Paulem dále bojoval o druhé místo. Myslím, že se to divákům líbilo. Moje auto bylo super, ale 20 kg váhy navíc je znát. Bernd Schneider (4. místo) Můj start byl velmi dobrý a to byl základ pro zisk čtvrtého místa. Auto jelo výborně a můj tým odvedl skvělou práci. Díky tomu jsem se v boxech málem dostal před Toma Kristensena. Po výsledcích z prvních dvou závodů jsem s tímto výsledkem spokojen. Mattias Ekström (6. místo) Měl jsem velmi špatný start a ztratil jsem hodně pozic. V první zatáčce jsem pak nějaké opět získal. Potom už jsem se pohyboval celý závod ve středu bodovaných míst a nakonec jsem vytěžil šesté místo. Bruno Spengler (9. místo) Špatně jsem odstartoval a ztratil jsem více pozic, mimo to jsem měl menší kolizi, takže jsem neměl optimální aerodynamiku. Proto jsem nemohl zaútočit na jezdce přede mnou a musel jsem se spokojit s 9 místem. Timo Scheider (10. místo) Závod byl překrásná podívaná, ale můj start byl příčinou neúspěchu. Asi se mi nepodařilo dostatečně zahřát brzdy během zahřívacího kola. Přestože jsem stál na brzdách, auto poskočilo. Sice to nebylo o moc, ale penalizaci jsem dostal. Martin Tomczyk (17. místo) Měl jsem perfektní start a vydělal jsem hodně pozic. V první zatáčce jsem se dostal do “sendviče“ mezi Ekströma a Rockenfellera. Po tomto vzájemném souboji mi upadla přední kapota. To byl můj konec na dobrý výsledek v závodě a body byly ta tam.
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.