Paul di Resta po úspěšných zimních testech doufá v roce 2008 ve své premiérové vítězství. Vycházející hvězda DTM chce také v této sezoně získat ještě více předních umístění.
V loňské sezoně (2007) se jezdec z Uphallu dostal třikrát na podium. Na Oscherslebenu dojel dokonce za vítězným Paffettem druhý. Jen připomínám, že jezdil s dva roky starým Mercedesem soukromého týmu. Skot vyhrál Euroserii formule 3 a ve své “učednické“ sezoně v DTM si vedl výborně. Teď chce ještě víc, jak prozradil na Autosport International Motorshow.
„Do mé první sezony jsem šel s předsevzetím vyhrát alespoň jeden závod. Čtyřikrát jsem k tomu měl velice blízko. V zimě jsme hodně pracovali a já se chci znovu zlepšit. Soustředím se především na závodní strategii. Rychlý jsem byl už od počátku,“ říká jednadvacetiletý Skot, který je velkou motoristickou nadějí své země.
Di Resta si i na konci šampionátu udržel velice solidní pozici, když skončil pátý. „Vůz sice nebyl nejnovější, ale ukázalo se, že je pořád velice silný a rychlý. Tým měl velký podíl na dobré sezoně.“
V roce 2008 chce jezdec Mercedesu opět útočit na přední pozice. „V uplynulé sezoně jsem nebyl jednoduše dost silný a zralý na vítězství. To by se mělo letos změnit. Nový Mercedes už jsem testoval. Teď jen doufám, že ho i osedlám.“
Jeho snažení má napomoci i fakt, že po odchodu Miky Häkkinena je jedna sedačka závodního jezdce v továrním týmu HWA volná...
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.