Paul di Resta po úspěšných zimních testech doufá v roce 2008 ve své premiérové vítězství. Vycházející hvězda DTM chce také v této sezoně získat ještě více předních umístění.
V loňské sezoně (2007) se jezdec z Uphallu dostal třikrát na podium. Na Oscherslebenu dojel dokonce za vítězným Paffettem druhý. Jen připomínám, že jezdil s dva roky starým Mercedesem soukromého týmu. Skot vyhrál Euroserii formule 3 a ve své “učednické“ sezoně v DTM si vedl výborně. Teď chce ještě víc, jak prozradil na Autosport International Motorshow.
„Do mé první sezony jsem šel s předsevzetím vyhrát alespoň jeden závod. Čtyřikrát jsem k tomu měl velice blízko. V zimě jsme hodně pracovali a já se chci znovu zlepšit. Soustředím se především na závodní strategii. Rychlý jsem byl už od počátku,“ říká jednadvacetiletý Skot, který je velkou motoristickou nadějí své země.
Di Resta si i na konci šampionátu udržel velice solidní pozici, když skončil pátý. „Vůz sice nebyl nejnovější, ale ukázalo se, že je pořád velice silný a rychlý. Tým měl velký podíl na dobré sezoně.“
V roce 2008 chce jezdec Mercedesu opět útočit na přední pozice. „V uplynulé sezoně jsem nebyl jednoduše dost silný a zralý na vítězství. To by se mělo letos změnit. Nový Mercedes už jsem testoval. Teď jen doufám, že ho i osedlám.“
Jeho snažení má napomoci i fakt, že po odchodu Miky Häkkinena je jedna sedačka závodního jezdce v továrním týmu HWA volná...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?