Paul di Resta po úspěšných zimních testech doufá v roce 2008 ve své premiérové vítězství. Vycházející hvězda DTM chce také v této sezoně získat ještě více předních umístění.
V loňské sezoně (2007) se jezdec z Uphallu dostal třikrát na podium. Na Oscherslebenu dojel dokonce za vítězným Paffettem druhý. Jen připomínám, že jezdil s dva roky starým Mercedesem soukromého týmu. Skot vyhrál Euroserii formule 3 a ve své “učednické“ sezoně v DTM si vedl výborně. Teď chce ještě víc, jak prozradil na Autosport International Motorshow.
„Do mé první sezony jsem šel s předsevzetím vyhrát alespoň jeden závod. Čtyřikrát jsem k tomu měl velice blízko. V zimě jsme hodně pracovali a já se chci znovu zlepšit. Soustředím se především na závodní strategii. Rychlý jsem byl už od počátku,“ říká jednadvacetiletý Skot, který je velkou motoristickou nadějí své země.
Di Resta si i na konci šampionátu udržel velice solidní pozici, když skončil pátý. „Vůz sice nebyl nejnovější, ale ukázalo se, že je pořád velice silný a rychlý. Tým měl velký podíl na dobré sezoně.“
V roce 2008 chce jezdec Mercedesu opět útočit na přední pozice. „V uplynulé sezoně jsem nebyl jednoduše dost silný a zralý na vítězství. To by se mělo letos změnit. Nový Mercedes už jsem testoval. Teď jen doufám, že ho i osedlám.“
Jeho snažení má napomoci i fakt, že po odchodu Miky Häkkinena je jedna sedačka závodního jezdce v továrním týmu HWA volná...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.