Audi pilně testuje na nadcházející sezónu. Jeden tým vyšle automobilka do Le Castellet (Francie, 13. až 15. prosince) a druhý do Almerie (Španělsko, 10. až 14. prosince).
Zatímco v Le Castellet bude testován zcela nový speciál Audi A4 DTM, v Almerii budou testovat týmy Phoenix a TME nové potenciální jezdce. Přípravy Audi na nadcházející sezónu běží už měsíc v plném proudu. Nové komponenty na novou A4 byly již dříve úspěšně otestovány.
Než si nový model odbude svoji závodní premiéru na Hockenheimu 13. dubna, je naplánován intenzivní testovací program. Ještě se však neví, kteří čtyři jezdci pojedou v Le Castellet.
O několik málo dní dříve začíná testovací program týmů Audi Sport Team Phoenix a TME. Podstata testů ve španělské Almerii spočívá ve vyhledávání nových talentů, kteří by mohli značku reprezentovat v DTM.
Ze šesti zákaznických a privátních kokpitů A4 jsou jen dva jistě na příští rok obsazeny. Mezi piloti, kteří už mají smlouvu jistou, se řadí Mike Rockenfeller a Alexandre Premat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?