V roce 2008 půjde Audi o obhajobu titulu. Osvědčené partnerské týmy Abt Sportsline, Phoenix a Rosberg připraví celkem osm vozů Audi. Zákaznický tým Futurecom TME připraví další dva speciály. Také ohledně jezdecké sestavy se Audi drží motta „Never change a winning team“ (nikdy neměň vítězný tým).
Čtyři zcela nové Audi A4 DTM budou pilotovány samozřejmě letošním šampiónem Mattiasem Ekströmem, Tomem Kristensenem, Timo Scheiderem a Martinem Tomczykem. Alexandre Prémat a Mike Rockenfeller zůstávají v juniorce, s tím že by občas mohli dosáhnout pódiových umístění.
Kteří piloti si rozdělí zbývající závodní sedačky v týmech Phoenix a Rosberg po jejich boku bude známo ke konci prosince. To samé platí i pro následovníka, který obsadí kokpit bavorského zákaznického Audi týmu Futurecom TME po Vanině Ickx, druhé místo je také stále volné. Lucas Luhr opouští DTM. Odchází do série sportovních vozů, kde bude pilotovat prototyp Audi R10 TDI.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?