Alexander Premat řekl, že bude na 100% pokračovat v DTM s Audi, a to i kdyby se mu nepodařilo získat aktuální závodní vůz.
Bývalá hvězda GP2 zářila letos v jeho debutové sezoně v rok starém voze Audi. Je tipován, že dostane pro příští rok aktuální vůz, když byl v debutové sezoně velice blízko i vítězství.
Premat přenechal svoji výhru na Zandvoortu Martinu Tomczykovi, aby mu pomohl v boji o titul. Francouz přiznal, že myslel na ještě dlouhou kariéru s Audi, když to udělal.
„Doufám, že dostanu na příští sezonu nové auto, ale uvidíme. Myslím, že je šance vyhrát šampionát, protože znám tratě i tým. Pokud bych neměl nové auto, tak by mi to také nevadilo, protože auto z roku 2007 je také rychlé a udělám maxim, abych dojížděl na pódiu.“
Audi poodhalí jejich plány na Essen Motor Show, která se uskuteční tento měsíc. Premat dodává, že by chtěl mluvit se šéfem Audi Motorsport Wolfgangem Ullrichem ohledně jeho opce. Je připraven být trpělivý.
„Musíme mluvit s Ullrichem, pak se uvidí. Chtěl bych uspět v DTM. Chtěl bych také být s Audi tak dlouho, jak jen to půjde.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.