Alexander Premat řekl, že bude na 100% pokračovat v DTM s Audi, a to i kdyby se mu nepodařilo získat aktuální závodní vůz.
Bývalá hvězda GP2 zářila letos v jeho debutové sezoně v rok starém voze Audi. Je tipován, že dostane pro příští rok aktuální vůz, když byl v debutové sezoně velice blízko i vítězství.
Premat přenechal svoji výhru na Zandvoortu Martinu Tomczykovi, aby mu pomohl v boji o titul. Francouz přiznal, že myslel na ještě dlouhou kariéru s Audi, když to udělal.
„Doufám, že dostanu na příští sezonu nové auto, ale uvidíme. Myslím, že je šance vyhrát šampionát, protože znám tratě i tým. Pokud bych neměl nové auto, tak by mi to také nevadilo, protože auto z roku 2007 je také rychlé a udělám maxim, abych dojížděl na pódiu.“
Audi poodhalí jejich plány na Essen Motor Show, která se uskuteční tento měsíc. Premat dodává, že by chtěl mluvit se šéfem Audi Motorsport Wolfgangem Ullrichem ohledně jeho opce. Je připraven být trpělivý.
„Musíme mluvit s Ullrichem, pak se uvidí. Chtěl bych uspět v DTM. Chtěl bych také být s Audi tak dlouho, jak jen to půjde.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?