Alexander Premat řekl, že bude na 100% pokračovat v DTM s Audi, a to i kdyby se mu nepodařilo získat aktuální závodní vůz.
Bývalá hvězda GP2 zářila letos v jeho debutové sezoně v rok starém voze Audi. Je tipován, že dostane pro příští rok aktuální vůz, když byl v debutové sezoně velice blízko i vítězství.
Premat přenechal svoji výhru na Zandvoortu Martinu Tomczykovi, aby mu pomohl v boji o titul. Francouz přiznal, že myslel na ještě dlouhou kariéru s Audi, když to udělal.
„Doufám, že dostanu na příští sezonu nové auto, ale uvidíme. Myslím, že je šance vyhrát šampionát, protože znám tratě i tým. Pokud bych neměl nové auto, tak by mi to také nevadilo, protože auto z roku 2007 je také rychlé a udělám maxim, abych dojížděl na pódiu.“
Audi poodhalí jejich plány na Essen Motor Show, která se uskuteční tento měsíc. Premat dodává, že by chtěl mluvit se šéfem Audi Motorsport Wolfgangem Ullrichem ohledně jeho opce. Je připraven být trpělivý.
„Musíme mluvit s Ullrichem, pak se uvidí. Chtěl bych uspět v DTM. Chtěl bych také být s Audi tak dlouho, jak jen to půjde.“
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.