Přinášíme Vám již tradiční shrnutí výpovědí továrních jezdců Audi před posledním závodem letošní sezony. Jezdci si věří a doufají ve férový souboj.
Mattias Ekström Už se na poslední závod těším. Na začátku roku jsem tady na Hockenheimringu zvítězil. Takže očekávám, že se mi to povede znova a titul vybojuji. Bude to ale tvrdý závod.
Martin Tomczyk Ještě není nic rozhodnuto. Čelo tabulky je vyrovnané. Už se těším na napínavé finále. Zatím jsme na prvních dvou místech a rádi bychom je pro Audi udrželi.
Tom Kristensen Bude zajímavé se sem opět vrátit (právě na tomto okruhu prodělal na začátku sezony Tom těžkou nehodu, která ho vyřadila na několik závodů). Sezona zde začala. Pro mě po té děsivé nehodě nemohla začít hůř. Mým cílem je skončit zde lépe jak na začátku a pomoci klukům v boji o titul. Doufám, že zde bude velká kulisa a bude také vynikající atmosféra. Závod snad dopadne dobře.
Timo Scheider Na začátku roku jsme zde odvedli dobrou práci. Jen málo chybělo a odjížděli jsme odsud se třemi prvními místy. Jsem optimista, zvláště když naše auto je teď o 10 kg lehčí než konkurence a než jsme byli na úvodním podniku. Těším se na pěkné finále.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?