Přinášíme Vám již tradiční shrnutí výpovědí továrních jezdců Audi před posledním závodem letošní sezony. Jezdci si věří a doufají ve férový souboj.
Mattias Ekström Už se na poslední závod těším. Na začátku roku jsem tady na Hockenheimringu zvítězil. Takže očekávám, že se mi to povede znova a titul vybojuji. Bude to ale tvrdý závod.
Martin Tomczyk Ještě není nic rozhodnuto. Čelo tabulky je vyrovnané. Už se těším na napínavé finále. Zatím jsme na prvních dvou místech a rádi bychom je pro Audi udrželi.
Tom Kristensen Bude zajímavé se sem opět vrátit (právě na tomto okruhu prodělal na začátku sezony Tom těžkou nehodu, která ho vyřadila na několik závodů). Sezona zde začala. Pro mě po té děsivé nehodě nemohla začít hůř. Mým cílem je skončit zde lépe jak na začátku a pomoci klukům v boji o titul. Doufám, že zde bude velká kulisa a bude také vynikající atmosféra. Závod snad dopadne dobře.
Timo Scheider Na začátku roku jsme zde odvedli dobrou práci. Jen málo chybělo a odjížděli jsme odsud se třemi prvními místy. Jsem optimista, zvláště když naše auto je teď o 10 kg lehčí než konkurence a než jsme byli na úvodním podniku. Těším se na pěkné finále.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?