Mercedes bude bojovat, alespoň o body

Spengler, Bruno
Spengler, Bruno, foto: dtm.de
Daniel Šupa 14. července 2007 21:47
Sdílej:

Dnešní kvalifikační klání Mercedesu nevyšlo, což však u trojcípé hvězdy z průběhu závodního víkendu očekávali. Kde je ona chyba?

V podstatě se všichni pozorovatelé shodují, že okruh v Mugellu daleko více vyhovuje Audi než Mercedesu, navíc týmy čtyř kruhů zde už před sezonou testovaly za zavřenými dveřmi. Ze slov jezdců vozů Mercedes rozhodně nezní skepse či slova poražených, nikdo však ani nezadoufal v možné vítězství. Snad jen na startu patnáctý Häkkinen.

Bruno Spengler, 6. Obtížná kvalifikace. Jedním z důvodů je to, že na rozdíl od nás tu Audi testovalo. Tým pracoval dobře a postupně jsem se zlepšoval. Na zítřejší závod se těším a dám do toho vše.

Jamie Green, 7. Dnes nebyl náš vůz tak rychlý, jak bychom si přáli. Na této náročné dráze a za vysokých teplot bude zítřejší závod hodně náročný, ale jsem dobře připraven a chci dosáhnout lepšího výsledku.

Daniel la Rosa, 10. Desáté místo na startu je docela dobrý výsledek. Po 15. místu v ranním tréninku jsem to ani nečekal. Tým však našel dobré nastavení a zítra bych měl být schopen získat nějaký ten bod.

Bernd Schneider, 11. Po úvodní části kvalifikace jsme vůz upravili, ale výsledek nebyl takový, jaký jsme očekávali. Musíme si počkat na závod. Dám do toho vše, abych získal nějaké body.

Pavel di Resta, 12. Velmi obtížná kvalifikace, a také jsem se dopustil nějakých chyb. Přinejmenším jsem před polovinou Mercedesů a zítra mířím na bodované pozice.

Mika Häkkinen, 15. V konečném důsledku to není výsledek, jaký bych si přál. V průběhu víkendu jsme měli potíže s hledáním nastavení, ale nevzdávám se. V automobilových závodech je možné vše a já budu zítra bojovat o bodované pozice.

 

Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.