Dnešní kvalifikační klání Mercedesu nevyšlo, což však u trojcípé hvězdy z průběhu závodního víkendu očekávali. Kde je ona chyba?
V podstatě se všichni pozorovatelé shodují, že okruh v Mugellu daleko více vyhovuje Audi než Mercedesu, navíc týmy čtyř kruhů zde už před sezonou testovaly za zavřenými dveřmi. Ze slov jezdců vozů Mercedes rozhodně nezní skepse či slova poražených, nikdo však ani nezadoufal v možné vítězství. Snad jen na startu patnáctý Häkkinen.
Bruno Spengler, 6. Obtížná kvalifikace. Jedním z důvodů je to, že na rozdíl od nás tu Audi testovalo. Tým pracoval dobře a postupně jsem se zlepšoval. Na zítřejší závod se těším a dám do toho vše.
Jamie Green, 7. Dnes nebyl náš vůz tak rychlý, jak bychom si přáli. Na této náročné dráze a za vysokých teplot bude zítřejší závod hodně náročný, ale jsem dobře připraven a chci dosáhnout lepšího výsledku.
Daniel la Rosa, 10. Desáté místo na startu je docela dobrý výsledek. Po 15. místu v ranním tréninku jsem to ani nečekal. Tým však našel dobré nastavení a zítra bych měl být schopen získat nějaký ten bod.
Bernd Schneider, 11. Po úvodní části kvalifikace jsme vůz upravili, ale výsledek nebyl takový, jaký jsme očekávali. Musíme si počkat na závod. Dám do toho vše, abych získal nějaké body.
Pavel di Resta, 12. Velmi obtížná kvalifikace, a také jsem se dopustil nějakých chyb. Přinejmenším jsem před polovinou Mercedesů a zítra mířím na bodované pozice.
Mika Häkkinen, 15. V konečném důsledku to není výsledek, jaký bych si přál. V průběhu víkendu jsme měli potíže s hledáním nastavení, ale nevzdávám se. V automobilových závodech je možné vše a já budu zítra bojovat o bodované pozice.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?