Fin se na úvod závodního víkendu v britském Brands Hatch postaral o dvě atrakce pro diváky.
Nejdříve na 1.929 kilometrů dlouhé trati zajel nejrychlejší čas prvního testu a asi po dvaceti minutách se dvojnásobný mistr světa Formule 1 dostal se svým Mercedesem mimo trať. Vůz se dostal do štěrkové zóny, ze které se bez vnější pomoci dokázal dostat zpět do boxů.
Adam Carroll se postaral o páteční překvapení, který se na domácí půdě dokázal dostat v prvním testu na nedělní závod na druhou pozici a to s dva roky starým vozem Audi A4 DTM. Na vedoucího Fina mu zbývalo jen 0.148. Třetí Timo Scheider zaostal na Carrolla jen 0.005. Značně vyrovnaná trojice jezdců skončila v prvním testu vpředu.
První test se rozběhnul o 30 minut později kvůli nízkým mrakům a tomu, že by nemohla v případě potřeby vzlétnout helikoptéra.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?