Vzájemná kolize Miky Häkkinena a Mika Rockenfellera na Oscherslebenu neměla žádnou dohru ani u traťových komisařů, ani mezi jezdci samotnými.
V samotném závěru závodu došlo ve druhé zatáčce ke kontaktu obou vozů. Němec ztratil některé díly karoserie, Fin s defektem celý závod pomalou jízdou k mechanikům.
„Přirozeně nejsem rád, že jsem ztratil umístění na pódiu kvůli kolizi, ale není co kritizovat," prohlásil po závodě expilot Formule 1. Také jeho šéf Haug se přidal s mírným názorem, šlo údajně o obyčejnou závodní kolizi.
Je pravdou, že podobným způsobem bojuje u Mercedesu často Bernd Schneider a v úvodním závodě obdobným manévrem zničil zadní závěs Abtovi z tábora Audi. Také bez potrestání nebo výtek.
Sám Rockenfeller říká, že v jeho útoku nebyl špatný úmysl, ale snažil se pilota Mercedesu předjet, což je to, co chtějí diváci vidět především „Mrzí mne, že jsme se dotkli. Mika tam měl vždy dost místa a věřil jsem, že to vyjde. Bojoval jsem tvrdě, ale férově."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?