Přestože zprávy o zdraví Toma Kristensena znějí optimisticky, vedení Audi Motorsport se rozhodlo nechat jezdce po kolizi na Hockenheimringu v klidu u televize.
V nadcházejícím závodě na Oscherslebenu budou tedy chybět oba aktéři, kteří společně odcestovali do nemocnice. Premata nahradí Marco Werner, Kristensena šampion DTM z roku 1991, čtyřnásobný vítěz Le Mans a stejně jako Werner aktuální pilot vytrvalostních závodů Frank Biela.
„Zdraví našich pilotů je pro nás prioritou číslo 1. Chceme dát Tomovi příležitost plně se dostat znovu do formy. Vzhledem k tomu, jak byla kolize prudká, chce rekonvalescence určitý čas," uvedl šéf sportovního oddělení Audi Ullrich.
Biela závodil v DTM naposledy v sezoně 2004, ale se staršími vozy Audi stáje Joest spíše paběrkoval. Nyní bude mít k dispozici nejnovější specifikaci, ale zázraky nečeká. „Vím jak vyrovnané závody DTM jsou a bez testování to jistě nebude nijak snadné. Ale slyšel jsem, že je letošní A4 DTM velmi silným vozem, tak se moc těším a vím že mi bude Tom držet palce u televizoru," prohlásil Frank Biela.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?