 
            Přestože zprávy o zdraví Toma Kristensena znějí optimisticky, vedení Audi Motorsport se rozhodlo nechat jezdce po kolizi na Hockenheimringu v klidu u televize.
V nadcházejícím závodě na Oscherslebenu budou tedy chybět oba aktéři, kteří společně odcestovali do nemocnice. Premata nahradí Marco Werner, Kristensena šampion DTM z roku 1991, čtyřnásobný vítěz Le Mans a stejně jako Werner aktuální pilot vytrvalostních závodů Frank Biela.
„Zdraví našich pilotů je pro nás prioritou číslo 1. Chceme dát Tomovi příležitost plně se dostat znovu do formy. Vzhledem k tomu, jak byla kolize prudká, chce rekonvalescence určitý čas," uvedl šéf sportovního oddělení Audi Ullrich.
Biela závodil v DTM naposledy v sezoně 2004, ale se staršími vozy Audi stáje Joest spíše paběrkoval. Nyní bude mít k dispozici nejnovější specifikaci, ale zázraky nečeká. „Vím jak vyrovnané závody DTM jsou a bez testování to jistě nebude nijak snadné. Ale slyšel jsem, že je letošní A4 DTM velmi silným vozem, tak se moc těším a vím že mi bude Tom držet palce u televizoru," prohlásil Frank Biela.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?