Přestože zprávy o zdraví Toma Kristensena znějí optimisticky, vedení Audi Motorsport se rozhodlo nechat jezdce po kolizi na Hockenheimringu v klidu u televize.
V nadcházejícím závodě na Oscherslebenu budou tedy chybět oba aktéři, kteří společně odcestovali do nemocnice. Premata nahradí Marco Werner, Kristensena šampion DTM z roku 1991, čtyřnásobný vítěz Le Mans a stejně jako Werner aktuální pilot vytrvalostních závodů Frank Biela.
„Zdraví našich pilotů je pro nás prioritou číslo 1. Chceme dát Tomovi příležitost plně se dostat znovu do formy. Vzhledem k tomu, jak byla kolize prudká, chce rekonvalescence určitý čas," uvedl šéf sportovního oddělení Audi Ullrich.
Biela závodil v DTM naposledy v sezoně 2004, ale se staršími vozy Audi stáje Joest spíše paběrkoval. Nyní bude mít k dispozici nejnovější specifikaci, ale zázraky nečeká. „Vím jak vyrovnané závody DTM jsou a bez testování to jistě nebude nijak snadné. Ale slyšel jsem, že je letošní A4 DTM velmi silným vozem, tak se moc těším a vím že mi bude Tom držet palce u televizoru," prohlásil Frank Biela.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?