Alexandre Premat opustil nemocnici kde byl ošetřován po své nehodě na Hockenheimringu včera večer a odjel na rekonvalescenci domů do Francie.
Následkem čelního nárazu do stojícího Kristensenova Audi utrpěl 25letý jezdec zranění zad, které bylo diagnostikováno jako nalomený obratel. Do plného uzdravení mu bude pomáhat Profesor Gérard Saillant, jenž léčil celou řadu úspěšných závodníků.
Podle aktuálního zdravotního stavu se dá očekávat návrat Francouze do kokpitu nejdříve při třetím závodě v Lausitzringu 20. května. Zcela jistě vynechá příští podnik v Oscherslebenu 6. května, kdy ho v kokpitu zastoupí tovární pilot Audi Marco Werner.
41letý Werner nebude v DTM nováčkem, v šampionátu německých cestovních vozů startoval naposledy v roce 1993. V současné době je členem továrního týmu startujícího ve vytrvalostních závodech s prototypem Audi R10 TDI.
foto: Audi Sport PressPlug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.