Alexandre Premat opustil nemocnici kde byl ošetřován po své nehodě na Hockenheimringu včera večer a odjel na rekonvalescenci domů do Francie.
Následkem čelního nárazu do stojícího Kristensenova Audi utrpěl 25letý jezdec zranění zad, které bylo diagnostikováno jako nalomený obratel. Do plného uzdravení mu bude pomáhat Profesor Gérard Saillant, jenž léčil celou řadu úspěšných závodníků.
Podle aktuálního zdravotního stavu se dá očekávat návrat Francouze do kokpitu nejdříve při třetím závodě v Lausitzringu 20. května. Zcela jistě vynechá příští podnik v Oscherslebenu 6. května, kdy ho v kokpitu zastoupí tovární pilot Audi Marco Werner.
41letý Werner nebude v DTM nováčkem, v šampionátu německých cestovních vozů startoval naposledy v roce 1993. V současné době je členem továrního týmu startujícího ve vytrvalostních závodech s prototypem Audi R10 TDI.
foto: Audi Sport PressModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?