Alexandre Premat opustil nemocnici kde byl ošetřován po své nehodě na Hockenheimringu včera večer a odjel na rekonvalescenci domů do Francie.
Následkem čelního nárazu do stojícího Kristensenova Audi utrpěl 25letý jezdec zranění zad, které bylo diagnostikováno jako nalomený obratel. Do plného uzdravení mu bude pomáhat Profesor Gérard Saillant, jenž léčil celou řadu úspěšných závodníků.
Podle aktuálního zdravotního stavu se dá očekávat návrat Francouze do kokpitu nejdříve při třetím závodě v Lausitzringu 20. května. Zcela jistě vynechá příští podnik v Oscherslebenu 6. května, kdy ho v kokpitu zastoupí tovární pilot Audi Marco Werner.
41letý Werner nebude v DTM nováčkem, v šampionátu německých cestovních vozů startoval naposledy v roce 1993. V současné době je členem továrního týmu startujícího ve vytrvalostních závodech s prototypem Audi R10 TDI.
foto: Audi Sport PressMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.