Tom Kristensen zažil v neděli těžkou nehodu, ale po dvou dnech na nemocničním lůžku se již vrací domů.
Kristensen neutrpěl žádná vážná zranění, nicméně lékaři si jej pro jistotu nechali na pozorování. Nyní se může vrátit domů.
„Jsem potěšen, že budu konečně s rodinou a naším čerstvě narozeným chlapcem,“ řekl Kristensen. „Chci poděkovat doktorům na okruhu a v nemocnici za jejich profesionální přístup a pozornost.“
Kristensen utrpěl četné pohmožděniny a stěžoval si na bolest hlavy, ale po péči lékařů je již v pořádku. „Velmi dobře se o mne starali, ale vždy je na čase odejít, když vám začne chutnat nemocniční strava.“
Devětatřicetiletý Dán je zcela fit a za dva týdny opět usedne za volant vozu na druhý závod šampionátu v Oscherslebenu.
Druhý aktér nehody Alexander Premat je na tom podstatně hůř. Naštípnutý obratel si vyžádá další léčení, podle předběžných informací by měl mimo závody zůstat až 12 týdnů.
foto: AUTO NEWS NETWORKModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?