HOCKENHEIMRING - 1. a 2. test; Nejrychlejší čas dnešního dne pravděpodobně mnoho o skutečném potenciálu letošních vozů nenapověděl, přesto upoutal debutant Paul di Resta ze stáje Persson s dva roky starým Merceesem zaslouženou pozornost.
Z pilotů skupiny vozů Audi patřil nejrychlejší čas dne Timo Scheiderovi, jenž dostal důvěru vedení Audi Motorsport a k dispozici letošní vůz. Po loňském návratu do DTM dokázal být druhým nejlepším jezdcem s vozy roku výroby 2005 a nejlepším pilotem s Audi.
Dnešní volné tréninky zřejmě neukázaly skutečné rozložení sil ve startovním poli. Vedení šampionátu ale může na základě dosažených časů alespoň propagovat vyrovnanost, neboť 19 z 20 vozů se vešlo do jedné jediné vteřiny a 12 dokonce do její poloviny.
Foto: dtm.de
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?