HOCKENHEIMRING - 1. a 2. test; Nejrychlejší čas dnešního dne pravděpodobně mnoho o skutečném potenciálu letošních vozů nenapověděl, přesto upoutal debutant Paul di Resta ze stáje Persson s dva roky starým Merceesem zaslouženou pozornost.
Z pilotů skupiny vozů Audi patřil nejrychlejší čas dne Timo Scheiderovi, jenž dostal důvěru vedení Audi Motorsport a k dispozici letošní vůz. Po loňském návratu do DTM dokázal být druhým nejlepším jezdcem s vozy roku výroby 2005 a nejlepším pilotem s Audi.
Dnešní volné tréninky zřejmě neukázaly skutečné rozložení sil ve startovním poli. Vedení šampionátu ale může na základě dosažených časů alespoň propagovat vyrovnanost, neboť 19 z 20 vozů se vešlo do jedné jediné vteřiny a 12 dokonce do její poloviny.
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?