Audi Motorsport oznámilo podpis smlouvy se dvěma německými jezdci, kteří budou továrnu příští rok reprezentovat v DTM.
Jak Lucas Luhr (27), tak mladší Mike Rockenffeler (23) budou závodit v šampionátu DTM, ale budou reprezentovat Audi i s úspěšným prototypem R10 TDI při některém vytrvalostním podniku příští sezony.
„Je důležité, že naši piloti mohou přispět také k našemu projektu se sportovním prototypem R10 TDI,“ prohlásil šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich. „Lucas i Mike mají potřebné schopnosti a jsem si jist, že budou velkou posilou naší jezdecké sestavy.“
Oba jezdci jsou známi především v USA, kde slavili řadu úspěchů v šampionátu American Le Mans Series. Upozornili na sebe však už podstatně dříve v pohárovém seriálu Porche Cup.
Foto: Audi Sport Press
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?