Audi Motorsport oznámilo podpis smlouvy se dvěma německými jezdci, kteří budou továrnu příští rok reprezentovat v DTM.
Jak Lucas Luhr (27), tak mladší Mike Rockenffeler (23) budou závodit v šampionátu DTM, ale budou reprezentovat Audi i s úspěšným prototypem R10 TDI při některém vytrvalostním podniku příští sezony.
„Je důležité, že naši piloti mohou přispět také k našemu projektu se sportovním prototypem R10 TDI,“ prohlásil šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich. „Lucas i Mike mají potřebné schopnosti a jsem si jist, že budou velkou posilou naší jezdecké sestavy.“
Oba jezdci jsou známi především v USA, kde slavili řadu úspěchů v šampionátu American Le Mans Series. Upozornili na sebe však už podstatně dříve v pohárovém seriálu Porche Cup.
Foto: Audi Sport Press
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?