Výsledky pátečních testů favorizovali spíše Audi, než v letošní sezoně úspěšnější Mercedes a dnešní kvalifikace to od úvodu potvrzovala.
Už ze základní části nepostoupil Jean Alesi, který se po skončení sezony rozhodl s DTM rozloučit a vztahy s vedením stáje Persson nejsou podle všeho vůbec dobré. Mücke s dalším Mercedesem se nevyhnul kolizi a skončil předčasně.
Střední část, ze které postupuje do finále pouze nejrychlejších osm jezdců, byla stejně jako na Nürburgringu, konečnou Miky Häkkinena. Fin podruhé za sebou do rozhodující části nepostoupil. Stejně tak i Margaritis, Scheider, Abt a Lauda zůstali v boxech. Pro Laudu bylo ale postoupení z první části velkým úspěchem. Nejrychlejším byl sice Green, ale následovali Frentzen, Kristensen, Ekström a Tomczyk. Spengler se kvalifikoval do posledního dějství na poslední chvíli až osmým časem.
Závěr kvalifikace rozjížděli jezdci Mercedesu, dosud rychlé Audi čekalo. Brit Jamie Green ale překvapil a zajel stejně jako v předchozím dějství velmi rychlé kolo, na které nenašel favorit tábora soupeřů Kristensen odpověď. S minimálním náskokem si Green zaslouženě získal své čtvrté pole position letošní sezony.
Druhá řada patří vozům Audi Tomczyka a Ekströma. Až pátý čas zajel vítěz posledních dvou závodů Bruno Spengler.
Foto: dtm.de
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?