Susie Stoddart a Vanina Ickx mají za sebou první letošní testy, Susie však měla výhodu, s vozem DTM už se seznámila při testech loni. Znalostí využila a Belgičanku dokázala každý den porazit.
Susie dokázala s Mercedesem C-Class 2005 týmu Mücke zajet svůj nejlepší čas testů v italské Vallelunze o 4 desetiny vteřiny rychleji než dcera známého jezdce Formule 1 a vytrvalostních závodů Jackieho Ickxe. Nutno ale přiznat, že mezi oběma vozy je ve specifikaci roční rozdíl a Vanina pilotuje Audi A4 DTM z roku 2004.
„Dny ve Vallelunze byly dobré jak pro mne, tak náš tým. Hodně jsem se toho naučila a mám k dispozici mimořádný vůz. Skutečnost, že jsem byla několikrát z debutantů seriálu nejrychlejší, je pro mne důležitá. Uvědomuji si, že časy z testů jsou druhořadé, přesto jsem přesvědčena, že každý můj soupeř dal do své práce maximum.“ prohlásila Susie Stoddart.
„Audi A4 DTM mne ohromilo, obrovský výkon motoru, perfektní brzdy, ale snadné ovládání a citlivost na každou změnu. Byla to fantastická zkušenost, ale musím přiznat, že čtyři dny po sobě byly hodně vyčerpávající,“ hodnotí uplynulé testy Vanina Ickx.
Foto: dtm.de
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?