Německý jezdec Heinz Harald Frentzen začíná novou etapu svého motoristického života. Po odchodu Opelu z DTM získal po měsících nejistot sedačku u Audi.
„O jeho potenciálu jsme přesvědčeni. Co umí ukázal v F1 a podle našeho názoru neměl v DTM zatím příležitost prokázat své skutečné kvality,“ prohlásil na adresu jejich nového jezdce šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich.
Frentzen usedne do posledního zbývajícího vozu A4 DTM specifikace 2006 v týmu Abt Sportsline a hodlá bojovat o titul.
„Už je na čase, abych také vyhrál nějaký závod DTM a mohl bojovat o titul. Těší mne, že jsem dostal od Audi důvěru a mám možnost svým fanouškům ukázat, co s cestovními vozy dokáži.“
Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?