 
            Německý jezdec Heinz Harald Frentzen začíná novou etapu svého motoristického života. Po odchodu Opelu z DTM získal po měsících nejistot sedačku u Audi.
„O jeho potenciálu jsme přesvědčeni. Co umí ukázal v F1 a podle našeho názoru neměl v DTM zatím příležitost prokázat své skutečné kvality,“ prohlásil na adresu jejich nového jezdce šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich.
Frentzen usedne do posledního zbývajícího vozu A4 DTM specifikace 2006 v týmu Abt Sportsline a hodlá bojovat o titul.
„Už je na čase, abych také vyhrál nějaký závod DTM a mohl bojovat o titul. Těší mne, že jsem dostal od Audi důvěru a mám možnost svým fanouškům ukázat, co s cestovními vozy dokáži.“
Foto: Auto News Network
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?