Mercedes dnes potvrdil spekulace posledních týdnů a s jeho vozy v soukromých týmech Mücke a Persson budou startovat Susie Stoddart a Mathias Lauda.
V šampionátu DTM platí jasné pravidlo, při vzájemné rivalitě a soutěži musí mít všechny zúčastněné značky podobný profit. Po oznámení Audi o angažmá Vaniny Ickx přišlo jmenování Susie Stoddart členkou stáje Mücke Motorsport. Obě se budou snažit navázat na svoji úspěšnou předchůdkyni Ellen Lohr, která startovala úspěšně v DTM v letech 1991-1996 a dokázala vyhrát závod v Hockenheimu 1992, kdy porazila exšampiona F1 Keke Rosberga.
„To je skvělé, pozvání na testy v Barceloně přišlo jako úder blesku a já se snažila udělat dobrý dojem. Moc se těším na závody s takovými hvězdami, jaké v DTM startují, ale musím se toho ještě hodně naučit,“ uvedla v tiskovém prohlášení skotská závodnice.
Mathias Lauda je synem trojnásobného šampiona F1 Nikiho Laudy. Po sbírání zkušeností v GP2 a A1 Grand Prix si ho vybral Mercedes jako pilota soukromé stáje Ingmara Perssona.
„Zatím nemám žádné zkušenosti s cestovními vozy, takže se toho budu muset hodně naučit, ale mým cílem je brzy podávat dobré výkony. Je mi jasné, že to nebude procházka růžovým sadem, startovní pole je velice kvalitní, ale budu se snažit ze všech sil,“ slíbil Lauda Jr.
„Mathias začal se závody poměrně pozdě a měl jen málo příležitostí získat potřebné zkušenosti, ale DTM mu v tomto směru určitě pomůže. Susie stejně jako Mathias budou pro DTM přínosem. Mají před sebou velkou výzvu a mohou počítat s naší pomocí,“ dodal šéf sportovního oddělení Mercedesu Norbert Haug.
Foto: www.gp2series.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.