Heinz Harald Frentzen je údajně podle aktuálních zpráv z Německa těsně před podpisem s Audi a měl by tak setrvat v šampionátu i po odchodu Opelu.
Včera jsme vás informovali o neurčité budoucnosti německého jezdce a dnes je situace takřka obrácená. Zdroje se odvolávají na Jürgena Pippiga z Audi Motorsport, který tvrdí, že je start Heinze Haralda takřka jistou věcí a pouze se ladí otázky finanční.
„Heinz Harald je sympaťák a velmi populární osobnost, do DTM nesporně patří,“ říká Pippig a dodává, že konečné slovo bude mít ale samozřejmě Audi a sportovní ředitel Wolfgang Ullrich.
Šampionát je však velmi vyrovnaný a jen jméno nic neznamená. Audi váhalo s pokračováním své účasti a Ullrich potřebuje nejen bojovat o titul, ale získat ho.
„Přemýšlel jsem i o USA, ale raději bych zůstal v DTM a bojoval zde o titul,“ cituje německý tisk bývalého jezdce F1.
Také šéf DTM Aufrecht by setrvání Frentzen uvítal: „Heinz Harald a DTM je skvělou kombinací nejen diváky, ale i Audi a DTM.“
Foto: Opel Performance
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?