Heinz Harald Frentzen je údajně podle aktuálních zpráv z Německa těsně před podpisem s Audi a měl by tak setrvat v šampionátu i po odchodu Opelu.
Včera jsme vás informovali o neurčité budoucnosti německého jezdce a dnes je situace takřka obrácená. Zdroje se odvolávají na Jürgena Pippiga z Audi Motorsport, který tvrdí, že je start Heinze Haralda takřka jistou věcí a pouze se ladí otázky finanční.
„Heinz Harald je sympaťák a velmi populární osobnost, do DTM nesporně patří,“ říká Pippig a dodává, že konečné slovo bude mít ale samozřejmě Audi a sportovní ředitel Wolfgang Ullrich.
Šampionát je však velmi vyrovnaný a jen jméno nic neznamená. Audi váhalo s pokračováním své účasti a Ullrich potřebuje nejen bojovat o titul, ale získat ho.
„Přemýšlel jsem i o USA, ale raději bych zůstal v DTM a bojoval zde o titul,“ cituje německý tisk bývalého jezdce F1.
Také šéf DTM Aufrecht by setrvání Frentzen uvítal: „Heinz Harald a DTM je skvělou kombinací nejen diváky, ale i Audi a DTM.“
Foto: Opel Performance
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?