 
            Heinz Harald Frentzen je údajně podle aktuálních zpráv z Německa těsně před podpisem s Audi a měl by tak setrvat v šampionátu i po odchodu Opelu.
Včera jsme vás informovali o neurčité budoucnosti německého jezdce a dnes je situace takřka obrácená. Zdroje se odvolávají na Jürgena Pippiga z Audi Motorsport, který tvrdí, že je start Heinze Haralda takřka jistou věcí a pouze se ladí otázky finanční.
„Heinz Harald je sympaťák a velmi populární osobnost, do DTM nesporně patří,“ říká Pippig a dodává, že konečné slovo bude mít ale samozřejmě Audi a sportovní ředitel Wolfgang Ullrich.
Šampionát je však velmi vyrovnaný a jen jméno nic neznamená. Audi váhalo s pokračováním své účasti a Ullrich potřebuje nejen bojovat o titul, ale získat ho.
„Přemýšlel jsem i o USA, ale raději bych zůstal v DTM a bojoval zde o titul,“ cituje německý tisk bývalého jezdce F1.
Také šéf DTM Aufrecht by setrvání Frentzen uvítal: „Heinz Harald a DTM je skvělou kombinací nejen diváky, ale i Audi a DTM.“
Foto: Opel Performance
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?