Heinz Harald Frentzen, bývalý jezdec F1 a v seriálu DTM doposud tovární jezdec Opelu, nechce skončit závodní kariéru s odchodem svého zaměstnavatele z ringu závodních tratí.
Svoji helmu a kombinézu zatím odložit nehodlá a pracuje na své fyzické kondici stejně usilovně, jako doposud před každou sezonou. „Stále pracuji na své fyzičce, určitě chci závodit a musím být připraven.“
Přestože byl u Opelu v loňském roce jednoznačně nejlepší, jeho setrvání v šampionátu není jisté. Frentzen hledá možnost závodit, a to s aktuální specifikací vozu pro rok 2006.
Situace pro něj však není příliš dobrá a například Norbert Haug se již před časem nechal slyšet, že Mercedes o služby HHF zájem nemá.
„V DTM mám ještě nedokončenou práci a chtěl bych zase bojovat o vítězství.“
Foto: Opel Performance
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?