Heinz Harald Frentzen, bývalý jezdec F1 a v seriálu DTM doposud tovární jezdec Opelu, nechce skončit závodní kariéru s odchodem svého zaměstnavatele z ringu závodních tratí.
Svoji helmu a kombinézu zatím odložit nehodlá a pracuje na své fyzické kondici stejně usilovně, jako doposud před každou sezonou. „Stále pracuji na své fyzičce, určitě chci závodit a musím být připraven.“
Přestože byl u Opelu v loňském roce jednoznačně nejlepší, jeho setrvání v šampionátu není jisté. Frentzen hledá možnost závodit, a to s aktuální specifikací vozu pro rok 2006.
Situace pro něj však není příliš dobrá a například Norbert Haug se již před časem nechal slyšet, že Mercedes o služby HHF zájem nemá.
„V DTM mám ještě nedokončenou práci a chtěl bych zase bojovat o vítězství.“
Foto: Opel Performance
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?