Šéf sportovního oddělení Mercedesu Norbert Haug potvrdil, že se zajímají o služby syna trojnásobného šampiona Formule 1 Niki Laudy Mathiase.
24letý jezdec startoval v loňské sezoně v šampionátu GP2 s týmem Coloni, ale zatímco se Rosbergovi, Kovalainenovi a Speedovi podařil přestup do F1 napoprvé a Piquet Jr. nezůstal bez pozornosti, Lauda svými výkony nepřekvapil a naopak se v konkurenci poněkud ztratil. Ani při startech v A1GP s vozem národního týmu Mathiase nebývá příliš vidět.
Přesto má za sebou testy vozu Mercedes C-Class specifikace DTM a německá automobilka o jeho angažmá vážně uvažuje.
„Testovali jsme Mathiase v prosinci na Hockenheimringu a přes špatné počasí nás jeho výkony zaujaly. Je talentovaný, ale zatím mu chybí zkušenosti,“ prohlásil Haug a dodal, že se Lauda Jr. sveze s Mercedesem DTM znovu při lednových testech v Barceloně.
Podle německého Bildu lze následně očekávat podpis kontraktu.
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?