Šéf sportovního oddělení Mercedesu Norbert Haug potvrdil, že se zajímají o služby syna trojnásobného šampiona Formule 1 Niki Laudy Mathiase.
24letý jezdec startoval v loňské sezoně v šampionátu GP2 s týmem Coloni, ale zatímco se Rosbergovi, Kovalainenovi a Speedovi podařil přestup do F1 napoprvé a Piquet Jr. nezůstal bez pozornosti, Lauda svými výkony nepřekvapil a naopak se v konkurenci poněkud ztratil. Ani při startech v A1GP s vozem národního týmu Mathiase nebývá příliš vidět.
Přesto má za sebou testy vozu Mercedes C-Class specifikace DTM a německá automobilka o jeho angažmá vážně uvažuje.
„Testovali jsme Mathiase v prosinci na Hockenheimringu a přes špatné počasí nás jeho výkony zaujaly. Je talentovaný, ale zatím mu chybí zkušenosti,“ prohlásil Haug a dodal, že se Lauda Jr. sveze s Mercedesem DTM znovu při lednových testech v Barceloně.
Podle německého Bildu lze následně očekávat podpis kontraktu.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?