Super-pole na Lausitzringu přineslo další senzaci letošní sezóny. Jamie Green poprvé na pole-position, Heinz Harald Frentzen startuje z první řady. Manuel Reuter třetí!
Zajímavé je, že Green s Frentzenem zajeli o 0,5s lepší čas než další jezdci za nimi. Nervy vůbec nezvládl Laurent Aiello, který se z provizorního pole-position propadl až na 9. příčku. Podobně skončil poslední Rinalo Capello, který na Greena ztratil v měřeném kole 1,7s. Mika Häkkinen ztratil jediné místo, ale zůstává v druhé řadě na startu.
Polepšil si Tom Kristensen, ve třetí řadě jej s dalším Audi doprovodí Mattias Ekström. Bude zítra Opel opět ztrácet rychlost během závodu? Start je naplánován na 14:00 a můžeme zase jednou očekávat drama.
Výsledky super-polePostavení na startu
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?