Super-pole na Lausitzringu přineslo další senzaci letošní sezóny. Jamie Green poprvé na pole-position, Heinz Harald Frentzen startuje z první řady. Manuel Reuter třetí!
Zajímavé je, že Green s Frentzenem zajeli o 0,5s lepší čas než další jezdci za nimi. Nervy vůbec nezvládl Laurent Aiello, který se z provizorního pole-position propadl až na 9. příčku. Podobně skončil poslední Rinalo Capello, který na Greena ztratil v měřeném kole 1,7s. Mika Häkkinen ztratil jediné místo, ale zůstává v druhé řadě na startu.
Polepšil si Tom Kristensen, ve třetí řadě jej s dalším Audi doprovodí Mattias Ekström. Bude zítra Opel opět ztrácet rychlost během závodu? Start je naplánován na 14:00 a můžeme zase jednou očekávat drama.
Výsledky super-polePostavení na startu
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?