Super-pole na Lausitzringu přineslo další senzaci letošní sezóny. Jamie Green poprvé na pole-position, Heinz Harald Frentzen startuje z první řady. Manuel Reuter třetí!
Zajímavé je, že Green s Frentzenem zajeli o 0,5s lepší čas než další jezdci za nimi. Nervy vůbec nezvládl Laurent Aiello, který se z provizorního pole-position propadl až na 9. příčku. Podobně skončil poslední Rinalo Capello, který na Greena ztratil v měřeném kole 1,7s. Mika Häkkinen ztratil jediné místo, ale zůstává v druhé řadě na startu.
Polepšil si Tom Kristensen, ve třetí řadě jej s dalším Audi doprovodí Mattias Ekström. Bude zítra Opel opět ztrácet rychlost během závodu? Start je naplánován na 14:00 a můžeme zase jednou očekávat drama.
Výsledky super-polePostavení na startu
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.