Nové Porsche 911 Turbo je tradičně poháněno šestiválcovým motorem typu boxer, umístěném v zádi vozu. Motor má objem 3,8 litrů a je vybaven dvojicí turbodmychadel. Díky přeplňování má novinka výkon 580 koní (o 32 koní více než předešlá generace) a točivý moment stoupl proti předchůdci o 40 N.m. na současných 750 N.m. Ohromný výkon je přenášen na všechna čtyři kola prostřednictvím 8 stupňové dvouspojkové převodovky PDK. Aby bylo možné sílu agregátu přenést na vozovku, dostalo Porsche 911 Turbo odpovídající pneumatiky. Vpředu mají rozměr 255/35 R20, vzadu pak 315/30 R21.
Aktivní systém pohonu všech čtyř kol Porsche Traction Managment (PTM) je podobný tomu ve verzi Turbo S. Systém je nyní schopný ještě efektivněji přeposílat točivý moment mezi přední a zadní kola.
Oněch 580 koní a 750 N.m. spolu s převodovkou PDK a systémem pohonu všech kol PTM zaručují nebývalé dynamické schopnosti. Akcelerace z 0 na 100 km/h je otázkou pouhých 2,8 s a vůz je schopen se rozjet až na maximální rychlost 320 km/h.
Vzhledově je nové Porsche 911 Turbo téměř identické s vrcholným modelem 911 Turbo S. Vůz má rozšířené blatníky vpředu i vzadu. Standardně je osazeno Full LED světlomety a má vylepšený aktivní aerodynamický systém. Největší rozdíl mezi Turbem a Turbem S je ve tvaru koncovek výfuku. Turbo má obdélníkové koncovky výfuku, kdežto Turbo S má koncovky oválné.
V Německu začínají ceny od 180 811 Euro (4,79 mil. Kč) za provedení kupé. Pro ty, kteří si chtějí užít jízdu se staženou střechou, je jasná volba karosářské provedení kabrio. Za něj si Stuttgartský výrobce řekne 194 035 Euro (5,14 mil. Kč).