Nové Porsche 911 Turbo umí z 0 na 100 km/h za 2,8 s!

bohy / AutoRoad.cz, 21. července 2020, 12:20 Google+

Automobilka Porsche nedávno představila nové provedení špičkového modelu 911 Turbo S. Nyní se světu ukázalo základní 911 Turbo. I jeho parametry berou dech.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Porsche 911 Turbo

Porsche 911 Turbo | foto: Porsche

Sdílejte článek

Nové Porsche 911 Turbo je tradičně poháněno šestiválcovým motorem typu boxer, umístěném v zádi vozu. Motor má objem 3,8 litrů a je vybaven dvojicí turbodmychadel. Díky přeplňování má novinka výkon 580 koní (o 32 koní více než předešlá generace) a točivý moment stoupl proti předchůdci o 40 N.m. na současných 750 N.m. Ohromný výkon je přenášen na všechna čtyři kola prostřednictvím 8 stupňové dvouspojkové převodovky PDK. Aby bylo možné sílu agregátu přenést na vozovku, dostalo Porsche 911 Turbo odpovídající pneumatiky. Vpředu mají rozměr 255/35 R20, vzadu pak 315/30 R21.

img-responsive

Porsche 911 Turbo | foto: Porsche

Aktivní systém pohonu všech čtyř kol Porsche Traction Managment (PTM) je podobný tomu ve verzi Turbo S. Systém je nyní schopný ještě efektivněji přeposílat točivý moment mezi přední a zadní kola.

Oněch 580 koní a 750 N.m. spolu s převodovkou PDK a systémem pohonu všech kol PTM zaručují nebývalé dynamické schopnosti. Akcelerace z 0 na 100 km/h je otázkou pouhých 2,8 s a vůz je schopen se rozjet až na maximální rychlost 320 km/h.

img-responsive

Porsche 911 Turbo | foto: Porsche

Vzhledově je nové Porsche 911 Turbo téměř identické s vrcholným modelem 911 Turbo S. Vůz má rozšířené blatníky vpředu i vzadu. Standardně je osazeno Full LED světlomety a má vylepšený aktivní aerodynamický systém. Největší rozdíl mezi Turbem a Turbem S je ve tvaru koncovek výfuku. Turbo má obdélníkové koncovky výfuku, kdežto Turbo S má koncovky oválné.

img-responsive

Porsche 911 Turbo | foto: Porsche

V Německu začínají ceny od 180 811 Euro (4,79 mil. Kč) za provedení kupé. Pro ty, kteří si chtějí užít jízdu se staženou střechou, je jasná volba karosářské provedení kabrio. Za něj si Stuttgartský výrobce řekne 194 035 Euro (5,14 mil. Kč).

Vytisknout

Diskuze: Nové Porsche 911 Turbo umí z 0 na 100 km/h za 2,8 s!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen slibuje, že ID.4 se snadno řídí ve městě, na okresních silnicích i na dálnici

Jak chce Volkswagen zařídit, aby těžké a vysoké ID.4 skvěle jezdilo? Kdekoliv...

Peugeot 2008 GT Line

Test Peugeot 2008 GT-line 1,5 BlueHDi 130 EAT8, naftový lvíček boduje vzhledem jak zvenčí, tak zevnitř

Sbarro Super Eight

Nejšílenější Hot Hatch osmdesátek? Zřejmě Sbarro Super Eight s motorem V8 od Ferrari

Peugeot 4008 a 5008

S čím se Peugeot pochlubí na autosalonu v Číně? My už to vime

Ford u nás nabídne špičkový Mustang Mach 1 s osmiválcem 5,0 l a manuální převodovkou za 1 649 900 Kč

Ford Mustang Mach 1 s V8 a 460 koňmi bude i v Česku. A za atraktivní peníz

Výroba modelu ŠKODA OCTAVIA v Mladé Boleslavi

VIDEO: Montáž Škody Octavia v Mladé Boleslavi. Tohle zůstává kupujícímu skryté

Škoda zahajuje dopravně-bezpečnostní kampaň "Stay On The Safe Side" pro cyklisty i motoristy

Může nám být na silnici mnohem příjemněji?

Toyota 2000 GT

Toyota 2000GT se prodala za pořádný balík. Proč by verze pro Bonda Coneryho změnila historii?

Přepracované Subaru BRZ dostalo opět atmosférický boxer s větším objemem a nižší těžiště

Světová premiéra dlouho očekávaného Subaru BRZ

Hyundai Tucson ADVENTURE

Test Hyundai Tucson ADVENTURE 1,6 CRDI DTC7, pro výlety jako stvořený

Honda e

Německým autem roku nečekaně cizinec. Čím přesvědčil porotu proti domácím premiantům?

Škoda Slavia v emocionální karosářské verzi spider je sedmým plně funkčním žákovským vozem automobilky

Škoda Slavia nečekaně v Británii. Za volant usedli novináři. A výsledek?

Největší hybridní SUV Toyota Highlander přichází na český trh

V sedmimístném SUV Toyota Highlander králem. Navíc se terénu nebojí a spotřebou nešokuje

Škoda Enyaq iV se osvědčila jako ředitelský vůz při cyklistickém závodě La Vuelta kolem Španělska

Škoda Enyaq iV se osvědčila jako ředitelský vůz

Honda použila u nového Jazzu jako první ve třídě přední středový airbag

Honda Jazz e:HEV zářila při zpřísněných testech Euro NCAP

reklama

Doporučujeme

Honda CRF1000L Africa Twin

Honda Africa Twin zamíří v rámci třetího ročníku Adventure Roads Tour na Island!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ford Mustang Mach 1 s V8 a 460 koňmi bude i v Česku. A za atraktivní peníz

  2. VIDEO: Montáž Škody Octavia v Mladé Boleslavi. Tohle zůstává kupujícímu skryté

  3. Test Peugeot 2008 GT-line 1,5 BlueHDi 130 EAT8, naftový lvíček boduje vzhledem jak zvenčí, tak zevnitř

  4. Nejšílenější Hot Hatch osmdesátek? Zřejmě Sbarro Super Eight s motorem V8 od Ferrari

  5. Toyota 2000GT se prodala za pořádný balík. Proč by verze pro Bonda Coneryho změnila historii?

  6. Světová premiéra dlouho očekávaného Subaru BRZ

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud