BMW pokračuje ve své aktuální produktové ofenzivě. Připravuje nový model, řadící se do segmentu kompaktních prémiových vozů. Během výroční tiskové konference předseda představenstva BMW AG Harald Krüger oznámí první informace o premiéře prvního BMW řady 2 Gran Coupé.
Toto sportovně elegantní čtyřdveřové Coupé od výrobce prémiových automobilů rozšíří nabídku v kompaktním segmentu o vůz s výrazným designem, jenž osloví moderně smýšlející obyvatele měst. Koncept automobilu s karoserií čtyřdveřového Coupé je úspěšný již ve výše situovaných tržních kategoriích a v budoucnu nabídne spojení dynamického charakteru a expresivního designu s vysokou mírou každodenní praktičnosti také v segmentu kompaktních prémiových vozů. První BMW řady 2 Gran Coupé bude mít výstavní premiéru na Los Angeles Auto Show v listopadu 2019 a bude uvedeno na trh na jaře 2020.
BMW řady 2 Gran Coupé nastaví v prémiovém kompaktním segmentu nová měřítka v oblasti individuality, estetiky a emocí. Spojuje v sobě emotivní design se sportovností a nejnovějšími technologiemi v oblastech obsluhy a konektivity. To jsou důvody, proč má BMW řady 2 Gran Coupé všechny předpoklady zaujmout nové cílové skupiny zákazníků, jimž zpřístupní i typickou radost z jízdy.
BMW má již nyní v segmentu kompaktních vozů širokou nabídku různě zaměřených modelů, které v tomto vysoce konkurenčním prostředí oslovují specifické skupiny zákazníků. BMW řady 2 Gran Coupé chce být v tomto segmentu novým svěžím impulzem. Je postaveno na základě nejnovější generace architektury BMW s předním pohonem a sdílí mnoho technologických poznatků a přístupů s novou generací BMW řady 1, která se taktéž představí v průběhu roku 2019.
BMW řady 2 Gran Coupé je navrženo jako vůz pro všechny světové trhy a osloví zákazníky preferující automobily se splývavou zádí. Čtyřdveřová Coupé jsou exkluzivní alternativou pro klasické tříprostorové sedany a oslovují všechny zákazníky zaměřené na propracovaný design a sebevědomý vzhled s kompaktními vnějšími rozměry.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.