Rakouská konkurence pro Bugatti Chiron? Milan Red slibuje přes 1 300 koní

mao / AutoRoad.cz, 1. srpna 2018, 16:47 Google+

Automobily s výkonem přes 1000 koní jsou segmentem určeným pro velice úzkou klientelu, přesto se na trhu objevuje stále více automobilek, které se chtějí prosadit v konkurenci velikánů jako je Bugatti Chiron nebo Koenigsegg Regera. Tím posledním odvážlivcem je rakouský výrobce s vozem Milan Red.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Milan Red

Milan Red | foto: Milan Automotive

Sdílejte článek

Uspět ve vysoce konkurenčním prostředí těchto vozidel pro hrstku zájemců však chce kromě působivého vzhledu i značně propracovanou techniku. Řada výrobců proto v dnešních dnech sází na hybridy nebo čistě elektrické pohonné systéme, Milan Red však zůstává u spalovací klasiky.

Pod kapotou tohoto elegantního vozu se tak ukrývá 4x přeplňovaný vidlicový osmiválec, který skrze dvouspojkovou sedmistupňovou automatickou převodovku posílá na zadní kola přes 1 306 koní a 1400 Nm točivého momentu. Vývoj motoru měla na svědomí rakouská technická společnost AVL, jejímž nejlepším doporučením je skutečnost, že dříve spolupracovala se závodním týmem Ferrari formule 1.

Při váze 1300 kilogramů pak společnost Milan Automotive udává, že akcelerace z 0 na 100 km/h probíhá během pouhých 2.47 sekundy - tedy podobně, jako to zvládá Bugatti Chiron. Z 0 na 200 km/h to vozu trvá 5.46 sekundy a maximální rychlost atakuje 400 km/h.

A pokud by vám zajímavá fakta a čísla nestačila, pak můžeme dodat, že na délku měří vůz 474.2 cm, vysoký je 119.6 cm a do šířky mu naměříte 215.9 cm. Rozvor pak činí 275.1 cm. Do historie by se pak vůz měl zapsat jako první silniční automobil s rovnoběžníkovou nápravou a čistě karbonovou karoserií.

Vůz je postaven na základě karbonového monokoku a navíc je v zájmu udržení co nejnižší váhy vybaven karbonovými panely karoserie. Snímky interiéru jsme bohužel neobjevily, podle popisu výrobce by však závodní design měl v řidiči vyvolávat bušení srdce již na první pohled.

img-responsive

Milan Red | foto: Milan Automotive

„V dnešní době můžete řídit umělecké dílo, hi-tech monstrum, trůn na čtyřech kolech - nebo automobil, který slouží k jedinému účelu: strhnout na sebe veškerou pozornost. A tady nastupujeme do hry my," pronesl Markus Fox, výkonný ředitel Milan Automotive.

Stejně jako v případě ostatních extrémních automobilů, i Milan Red bude na silnicích vzácností, kterou si bude moci dovolit jen pár vyvolených. Celkem má vzniknout pouze 99 exemplářů, přičemž cena jednoho má vyjít na necelé 2 miliony Euro, tedy cca 51 milionů korun. I přes astronomickou sumu už se však našlo 18 zájemců, jak uvádí web CarBuzz.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Rakouská konkurence pro Bugatti Chiron? Milan Red slibuje přes 1 300 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lynk & Co 03

Lynk & Co 03 TCR - Levnější Volvo láká na sportovní model speciálem pro WTCR

ZAZ 966

Maďar přivezl sovětského prcka po 45 letech na brzdu. Nestačil se divit

Bloodhound SSC

Sen o rychlosti 1 609 km/h opět ožívá! Bloodhound SSC našel nového majitele

BelAZ 75710

Belaz 75710 je největším automobilem na světě. Technická data jsou extrémní

NIO ES6

Elektrický konkurent Audi Q5 byl představen, má ambice podívat se do Evropy

Hyundai Kona

Hyundai Kona zvolena „Nejlepším vozem roku" ve Španělsku. Čím si získala hlasy odborníků?

reklama
reklama

Doporučujeme

Bezkonkurenční start. Dodge Challenger SRT Demon používá ultraširoké, téměř závodní pneumatiky Nitto ve spojení se systémem TransBrake

Dodge svolává výkonné Démony, chyba v elektronice z nich může udělat splašený…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

  2. Toyota neuhlídala novou Supru, seznamte se s nástupcem legendy

  3. TEST: Škoda Karoq 1.5 TSI - Skutečně nejlepší volba? Záleží na povaze řidiče a očekáváních

  4. Nabíjení rychlé jako tankování? BMW a Porsche odstraňují největší problém elektromobilů

  5. Bazarové perličky: Mitsubishi Legnum VR4 2.5 TwinTurbo

  6. Moskvič 4x4 - Terénní Moskvič byl odmítnut i přes 15 let vývoje

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud