Automobilky Volkswagen bedlivě sleduje a hlavně následuje trendy, které velí automobilkám nabízet vozidla typu SUV všech typů a velikostí. Kromě klasického a praktického Tiguanu se tak brzy dočkáme i "sportovnějšího" a elegantnějšího modelu s karoserií kupé.
Nový Tiguan Coupe (jméno zatím nebylo potvrzeno) by podle informací magazínu AutomobileMagazine měl dorazit příští rok. Navzdory názvu se však stále bude jednat o pětidveřový model, který by však měl nabídnout podstatně přepracovanou a sportovnější karoserii.
Interiér vozu by však podle doposud získaných informací měl být koncipován stejně jako u klasického Tiaguanu. Novinkou by však měly být nové úrovně výbavy, což by se na interiéru jistě nějak projevilo.
Do nového karosářského provedení by se měla přenést i podstatná část mechaniky, včetně motorů - zatím však není zřejmé, zda bude paleta stejná nebo omezená na výkonnější jednotky. Navzdory zacílení na prémiový segment by měl být nový model v základu dražší zhruba jen o 1500 Euro, tedy cca 38 500 Kč. V základu má vůz disponovat pouze pohonem předních kol, vyšší výbavy však nabídnou tradiční pohon všech kol 4Motion.
Jedna z podstatných změn by se měla udát na podvozku, který by měl být výrazně přepracován pro sportovnější pocit jízdy a podtržení sportovního charakteru karoserie kupé. Francouzský motoristický magazín sice neopírá své informace o žádné zdroje či citace, nicméně přihlédneme li k současným trendům, nevidíme na těchto informacích nic podezřelého.
Ostatně již v roce 2020 má dorazit vůz, jehož existence nám v prvních dnech přišla neuvěřitelná - model T-Roc v karosářském provedení kabriolet. Sportovnější SUV kupé, jaké sliboval již koncept Volkswagen CrossBlue Coupe na fotografiích, tak zní poměrně srozumitelně a logicky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.