Automobilky Volkswagen bedlivě sleduje a hlavně následuje trendy, které velí automobilkám nabízet vozidla typu SUV všech typů a velikostí. Kromě klasického a praktického Tiguanu se tak brzy dočkáme i "sportovnějšího" a elegantnějšího modelu s karoserií kupé.
Nový Tiguan Coupe (jméno zatím nebylo potvrzeno) by podle informací magazínu AutomobileMagazine měl dorazit příští rok. Navzdory názvu se však stále bude jednat o pětidveřový model, který by však měl nabídnout podstatně přepracovanou a sportovnější karoserii.
Interiér vozu by však podle doposud získaných informací měl být koncipován stejně jako u klasického Tiaguanu. Novinkou by však měly být nové úrovně výbavy, což by se na interiéru jistě nějak projevilo.
Do nového karosářského provedení by se měla přenést i podstatná část mechaniky, včetně motorů - zatím však není zřejmé, zda bude paleta stejná nebo omezená na výkonnější jednotky. Navzdory zacílení na prémiový segment by měl být nový model v základu dražší zhruba jen o 1500 Euro, tedy cca 38 500 Kč. V základu má vůz disponovat pouze pohonem předních kol, vyšší výbavy však nabídnou tradiční pohon všech kol 4Motion.
Jedna z podstatných změn by se měla udát na podvozku, který by měl být výrazně přepracován pro sportovnější pocit jízdy a podtržení sportovního charakteru karoserie kupé. Francouzský motoristický magazín sice neopírá své informace o žádné zdroje či citace, nicméně přihlédneme li k současným trendům, nevidíme na těchto informacích nic podezřelého.
Ostatně již v roce 2020 má dorazit vůz, jehož existence nám v prvních dnech přišla neuvěřitelná - model T-Roc v karosářském provedení kabriolet. Sportovnější SUV kupé, jaké sliboval již koncept Volkswagen CrossBlue Coupe na fotografiích, tak zní poměrně srozumitelně a logicky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?