BMW neuhlídalo nový vrchol řidičského potěšení. M2 Competition vypadá opravdu slibně

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 9. dubna 2018, 11:30 Google+

Téměř dva týdny před dlouho očekávanou premiérou, které byla naplánována na autosalon v Pekingu, se na internetu objevily informace o extrémním stroji jménem BMW M2 Competition. Nadupané BMW však neodhalilo jen své tvary, ale také řadu pikantních technických detailů. A už teď si můžeme říct, že tohle se hodně povedlo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW M2 COMPETITION

BMW M2 COMPETITION | foto: motor1.com

Sdílejte článek

Informace, které nečekaně vypustil do světa web BMW Blog Slovena, například prozrazují, že M2 Competition dostane stejný bi-turbo 3.0 litrový řadový šestiválec, jaký ukrývá pod kapotou větší bratříček BMW M4. Pod kapotou M2 však bude naladěn na 410 k (302 kW) a 550 Nm točivého momentu.  Pro srovnání, klasická M2 generuje 365 k a 465 Nm točivého momentu.

Akcelerace z 0 na 100 km/h by měla probíhat během 4.2 sekundy - tedy alespoň s použitím dvouspojkové automatické převodovky, což je o desetinku rychlejší, než v případě standardní M2 s převodovkou DCT. O akceleraci z manuální převodovkou zatím informace nejsou - ostatně bohužel ani nevíme, zda bude s manuálem vůz nabízen. Standardní M2 však zvládá akceleraci z 0 na 100 km/h s manuální převodovkou za cca 4.5 sekundy, takže u M2 Competition se opět očekává desetinka k dobru.

Design vozu setrval téměř nezměněn, změny se dotkly pouze drobností. Například černé ledvinky mají nyní hranatější tvary a ve spodní části předního nárazníku se objevily nové otvory pro přísun vzduchu. Boční zpětná zrcátka zřejmě pochází z modelu M4 Coupe a tmavá 19-palcová kola v podbězích budou pravděpodobně zcela nová.

Uvnitř vozu upoutají pozornost nové sedačky, které pochází z modelu M4. Za povšimnutí ale také stojí podsvícené M2 logo nebo červené tlačítko Start/Stop. Na volantu se objevila i dvojice tlačítek M1 a M2, která naznačují, že řidič si opět bude moci navolit různá přednastavení vozu.

Oficiální premiéra se uskuteční až 25. dubna na autosalonu v Pekingu, nicméně již nyní si můžeme prohlédnout řadu působivých fotografií.

Vytisknout

Diskuze: BMW neuhlídalo nový vrchol řidičského potěšení. M2 Competition vypadá opravdu slibně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

Lexus RX350h

TEST Lexus RX350h Luxury – je základní motorizace tou zároveň nejlepší ?

reklama

Doporučujeme

Grid girls se staly součástí řady závodů - a pořadatelé ani sponzoři se jich vzdát nechtějí

Svůdné slečny se vrátí na trať, sponzoři pohrozili utažením kohoutů

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

  2. TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud