BMW neuhlídalo nový vrchol řidičského potěšení. M2 Competition vypadá opravdu slibně

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 9. dubna 2018, 11:30 Google+

Téměř dva týdny před dlouho očekávanou premiérou, které byla naplánována na autosalon v Pekingu, se na internetu objevily informace o extrémním stroji jménem BMW M2 Competition. Nadupané BMW však neodhalilo jen své tvary, ale také řadu pikantních technických detailů. A už teď si můžeme říct, že tohle se hodně povedlo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW M2 COMPETITION

BMW M2 COMPETITION | foto: motor1.com

Sdílejte článek

Informace, které nečekaně vypustil do světa web BMW Blog Slovena, například prozrazují, že M2 Competition dostane stejný bi-turbo 3.0 litrový řadový šestiválec, jaký ukrývá pod kapotou větší bratříček BMW M4. Pod kapotou M2 však bude naladěn na 410 k (302 kW) a 550 Nm točivého momentu.  Pro srovnání, klasická M2 generuje 365 k a 465 Nm točivého momentu.

Akcelerace z 0 na 100 km/h by měla probíhat během 4.2 sekundy - tedy alespoň s použitím dvouspojkové automatické převodovky, což je o desetinku rychlejší, než v případě standardní M2 s převodovkou DCT. O akceleraci z manuální převodovkou zatím informace nejsou - ostatně bohužel ani nevíme, zda bude s manuálem vůz nabízen. Standardní M2 však zvládá akceleraci z 0 na 100 km/h s manuální převodovkou za cca 4.5 sekundy, takže u M2 Competition se opět očekává desetinka k dobru.

Design vozu setrval téměř nezměněn, změny se dotkly pouze drobností. Například černé ledvinky mají nyní hranatější tvary a ve spodní části předního nárazníku se objevily nové otvory pro přísun vzduchu. Boční zpětná zrcátka zřejmě pochází z modelu M4 Coupe a tmavá 19-palcová kola v podbězích budou pravděpodobně zcela nová.

Uvnitř vozu upoutají pozornost nové sedačky, které pochází z modelu M4. Za povšimnutí ale také stojí podsvícené M2 logo nebo červené tlačítko Start/Stop. Na volantu se objevila i dvojice tlačítek M1 a M2, která naznačují, že řidič si opět bude moci navolit různá přednastavení vozu.

Oficiální premiéra se uskuteční až 25. dubna na autosalonu v Pekingu, nicméně již nyní si můžeme prohlédnout řadu působivých fotografií.

Vytisknout

Diskuze: BMW neuhlídalo nový vrchol řidičského potěšení. M2 Competition vypadá opravdu slibně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Grid girls se staly součástí řady závodů - a pořadatelé ani sponzoři se jich vzdát nechtějí

Svůdné slečny se vrátí na trať, sponzoři pohrozili utažením kohoutů

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud