Nový koncept Subaru VIZIV Tourer by měl mít premiéru na blížícím se autosalonu v Ženevě, ovšem ještě předtím se japonská automobilka rozhodla zveřejnit jeho první snímek. Ten sice ukazuje jen pořádně nafouklý kufr, nicméně některé spekulace znějí velice věrohodně.
VIZIV Tourer je již pátým projektem ze série VIZIV, která vznikla od slovního spojení "Vision fon Innovation", tedy v překladu "Vize pro Inovace". Subaru je ohledně nového konceptu poměrně tajemné, nicméně na světlo začínají prosakovat teorie, podle kterých by se mohlo jednat o prostorný vůz kategorie kombi, který by nahradil model Levrog.
Subaru rozjelo sérii VIZIV již na ženevském autosalonu v roce 2013 s crossoverem. Následně se objevily hybridní, výkonné a sedmimístné modely. Poslední jmenovaný nakonec automobilka přetavila na produkční variantu sedmimístného SUV Ascent. Objevil se však i digitální model GT Vision, který vznikl čistě pro potřeby závodní hry Gran Tourismo 6 společnosti Sony.
Zda se z VIVIZ Tourer stane rodinný kombík na způsob Imprezy kombi, nebo odvážnější crossover / kompaktní SUV se dozvíme nejpozději 6. března, kdy autosalon startuje. Do té doby však stále můžeme doufat v další fotografie nebo technické specifikace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.