Automobilka Hyundai představila první kresby nové generace vozu Santa Fe. Čtvrtá generace SUV modelu se vyznačuje luxusním designem založeným na robustní, stylové a objemné kompozici odrážející novou identitu designu SUV značky Hyundai.
Exteriéru dominuje velká kaskádovitá mřížka doplněná o samostatný systém světlometů s rozdělenými denními (DRL) a hlavními světly, které v kombinaci vytvářejí jedinečný futuristický vzhled.
Boční vykreslování zdůrazňuje dynamické vlastnosti vozidla. Jednoduchá, ale elegantní střešní a postranní linie, která běží od předních až po zadní světla, vytváří harmonický vzhled a pocit.
Zadní část pak vyjadřuje sebejistý a stabilní postoj s jedinečnými zadními světly, duálními tlumiči a objemným designem nárazníku.
Kromě nových informací o designu toho však stále příliš mnoho nevíme. Snad jen to, že nové Santa Fe nabídne řadu bezpečnostních technologií se souhrnným názvem Safe Sense.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?