Automobilka Hyundai představila první kresby nové generace vozu Santa Fe. Čtvrtá generace SUV modelu se vyznačuje luxusním designem založeným na robustní, stylové a objemné kompozici odrážející novou identitu designu SUV značky Hyundai.
Exteriéru dominuje velká kaskádovitá mřížka doplněná o samostatný systém světlometů s rozdělenými denními (DRL) a hlavními světly, které v kombinaci vytvářejí jedinečný futuristický vzhled.
Boční vykreslování zdůrazňuje dynamické vlastnosti vozidla. Jednoduchá, ale elegantní střešní a postranní linie, která běží od předních až po zadní světla, vytváří harmonický vzhled a pocit.
Zadní část pak vyjadřuje sebejistý a stabilní postoj s jedinečnými zadními světly, duálními tlumiči a objemným designem nárazníku.
Kromě nových informací o designu toho však stále příliš mnoho nevíme. Snad jen to, že nové Santa Fe nabídne řadu bezpečnostních technologií se souhrnným názvem Safe Sense.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.