Supersport z Koreje? Tenhle ale míří hodně vysoko

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 10. ledna 2018, 10:25 Google+

V Česku se snaží Hyundai konkurovat sousedovi z Boleslavi, v zahraničí si však bere mnohem větší cíle. Podle posledních zpráv totiž automobilka pracuje na výkonném supersportu, který by měl přetáhnout zákazníky i sousedům z Maranella či Stuttgartu, kde sídli Ferrari a Porsche.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo (Ilustrační foto)

Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo (Ilustrační foto) | foto: Hyundai

Sdílejte článek

Magazín WheelsMag získal během veletrhu CES 2018 v Las Vegas potvrzení o vývoji nového supersportu hned od dvou významných představitelů automobilky. Jedním byl Luc Donckerwolke, viceprezident Hyundai Design, a druhým Woong-chul Yang, viceprezident oddělení vývoje a výzkumu.

Donckerwolke dokonce naznačil, že po skončení veletrhu CES by se měl podívat na první hotové návrhy. Nic konkrétního o voze sice neprozradil, nicméně alespoň řekl, že ne všechny automobily na kterých pracují budou mít systém autonomního řízení.

Navzdory častým tvrzením, že nový sporťák Hyundai Genesis nebude mít nic společného s oddělením Hyundai N, jsme se od Yanga dozvěděli, že technika nového vozu bude s největší pravděpodobností vyvíjena pod dohledem Alberta Biermanna, který je současným šéfem oddělení Hyundai N a zároveň bývalým šéfem oddělení BMW M.

Žádné termíny ani technická data v rozhovorech bohužel nefigurují. S největší pravděpodobností však půjde o dvoudveřový sportovní vůz, o jehož pohon se bude starat menší spalovací motor ve spolupráci s elektromotory a bateriemi.

Určitě se však máme na co těšit, neboť viceprezident designového oddělení Donckerwolke dříve pracoval pro koncern Volkswagen a dohlížel na design vozů jako Lamborghini Diablo a Gallardo.

Vytisknout

Diskuze: Supersport z Koreje? Tenhle ale míří hodně vysoko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

reklama

Doporučujeme

Pravděpodobně nejextrémnější Volkswagen Passat, jehož majitelem je slavný závodník Tanner Foust

Nejextrémnější Passat světa? Tenhle speciál má 900 koní, pohon zadních kol a…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud