Její oficiální premiéra proběhne sice až 29. listopadu na autosalonu v Los Angeles, přesto už informace o modernizované Mazdě 6 prosakují na veřejnost již nyní a rozhodně se máme na co těšit - zejména pod kapotou.
Současná generace Mazdy 6 je na trhu již od roku 2012, ovšem od té doby prochází již třetí modernizací, díky které si tyto vozy se skvělou reputací osvojí jak nové technologie, tak nové pohonné jednotky z řady Skyactiv-G, které nově nabídnou i schopnost odpojování válců pro úsporu paliva.
Největší pozornost na sebe však strhává přeplňovaný motor Skyactiv 2.5T, který se poprvé objevil v modelu CX-9. Jakých hodnot se od tohoto motoru dočkáme zatím není jisté, ovšem pod kapotou SUV generuje 250 koňských sil a 420 Nm točivého momentu. Mazda už však nyní sebevědomě prohlašuje, že nový motor nabídne "bezkonkurenční pocit výkonu, klidu i vzrušení".
Chybět nebude ani modernizace bezpečnostních technologií i-Activsense, mezi které patří tempomat s radarem, díky kterému bude vůz schopen samostatně zastavit a znovu se rozjet, nebo kamery s pokrytím 360 ° okolo vozidla.
Soudě dle prvních dvou fotek došlo i na drobné změny v exteriéru, který nyní působí "klidněji". Větší změny se však udály v interiéru a zejména co se týče palubní desky, která se více naladila na úspěšný designový jazyk automobilky. Informací zatím není příliš mnoho, nicméně nejpozději 29. už budeme vědět vše.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.