Její oficiální premiéra proběhne sice až 29. listopadu na autosalonu v Los Angeles, přesto už informace o modernizované Mazdě 6 prosakují na veřejnost již nyní a rozhodně se máme na co těšit - zejména pod kapotou.
Současná generace Mazdy 6 je na trhu již od roku 2012, ovšem od té doby prochází již třetí modernizací, díky které si tyto vozy se skvělou reputací osvojí jak nové technologie, tak nové pohonné jednotky z řady Skyactiv-G, které nově nabídnou i schopnost odpojování válců pro úsporu paliva.
Největší pozornost na sebe však strhává přeplňovaný motor Skyactiv 2.5T, který se poprvé objevil v modelu CX-9. Jakých hodnot se od tohoto motoru dočkáme zatím není jisté, ovšem pod kapotou SUV generuje 250 koňských sil a 420 Nm točivého momentu. Mazda už však nyní sebevědomě prohlašuje, že nový motor nabídne "bezkonkurenční pocit výkonu, klidu i vzrušení".
Chybět nebude ani modernizace bezpečnostních technologií i-Activsense, mezi které patří tempomat s radarem, díky kterému bude vůz schopen samostatně zastavit a znovu se rozjet, nebo kamery s pokrytím 360 ° okolo vozidla.
Soudě dle prvních dvou fotek došlo i na drobné změny v exteriéru, který nyní působí "klidněji". Větší změny se však udály v interiéru a zejména co se týče palubní desky, která se více naladila na úspěšný designový jazyk automobilky. Informací zatím není příliš mnoho, nicméně nejpozději 29. už budeme vědět vše.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?