Pokud jste příznivcem této automobilky, pak vás zřejmě nepotěšíme. Web AutoCar totiž přinesl vyjádření samotného šéfa automobilky Jean-Christophe Kuglera, podle kterého automobilka momentálně není pod žádným tlakem, který by ji nutil přinášet na trh nové modely. Zákazníci si tak budou muset vystačit s SUV Duster, hatchbackem Logan, MPV Lodgy a kompaktním Sanderem.
I tato skromná paleta nicméně automobilce stačila k tomu, aby od roku 2004 vydělala přes 4.5 milionu liber na tržbách a takřka každý rok od zahájení prodejů stanovila nové prodejní rekordy, přičemž minulý rok dosáhla prodeje necelých 430.000 automobilů.
I přes zamítavé stanovisko od vedení se však AutoCar upozorňuje na zatím neověřené zvěsti, podle kterých by Dacia mohla pracovat na vývoji nového pick-upu, malého městského vozu nebo kabrioletu.
Podle Kuglera je však hlavní snahou automobilky snaha vybudovat si lepší jméno, rozšířit povědomé o značce a upevňovat vztah se svými zákazníky. V současnosti automobilka působí na 44 trzích a takřka na všech pravidelně roste, přesto si její vedení stěžuje na nedostatečné povědomí o značce.