Mnichovská automobilka BMW alespoň částečně odhalila tvary konceptu nového roadsteru, který by se měl již 17. srpna představit na motoristická akci Pebble Beach Concours d'Elegance. Podle všeho se zdá, že tento koncept by se měl stát základem pro budoucí generaci roadsterů Z4 nebo Z5.
První snímek toho vskutku neodhaluje mnoho, ovšem na první pohled je vidět klasicky protáhlá přední kapota, nízké a protáhlé čelní sklo, dvojice ochranných oblouků za prostorem posádky, vystouplé blatníky a protáhlá zadní světla, která lemují i bok vozu.
Víc toho bohužel k vidění není, BMW zkrátka dělá kolem podoby budoucích modelů Z velké tajnosti, ovšem i tak sem tam nějaká ta informace proklouzne na světlo světa.
Již nyní například víme, že platforma vozu je vyvíjená ve spolupráci s Toyotou, která by na stejně platformě měla představit model Supra. Ze snímků testovacích prototypů se také dají odvodit propracovanější a stylové tvary předního nárazníku a masky, větší otvory chladiče a stylové světlomety. Zadní části vozu pak zřejmě budou dominovat protáhlé světlomety a dvojice výfukových koncovek.
Z interiéru se toho příliš zjistit nepovedlo, ovšem z několika narychlo pořízených snímků se zdá, že řidiči se mohou těšit na tří-ramenný volant, velký display infotainmentu a širokou středovou konzoli.
Pod kapotou vozu by se měla objevit široká nabídka motorizací zahrnující dvakrát přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec i dvakrát přeplňovaný řadový šestiválec o objemu 3.0 litrů. Detailní informace zůstávají tajemstvím, ovšem podle webu CarScoops by verze Z4 s20i mohla disponovat výkonem 145 kW (197 koní) a 320 Nm.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.