Společnost Ford nedávno potvrdila návrat jedné z legend, modelu Ford Bronco. Od té chvíle se však po internetu začaly množit desítky spekulací a zaručených podob nového vozu. Magazínu GearPatrol se však podařilo sehnat informace přímo od zdroje. Na co se tedy můžeme těšit?
Poslední spekulace o technice nového Fordu Bronco pochází z magazínu GearPatrol, který uveřejnil informace získané od technika Fordu, který je v projektu Ford Bronco hluboce zainteresován.
Jednou z nejpřekvapivějších informací kterou přenesl bude počet dveří. Bronco se totiž vždy vyznačovalo pouze dvojicí dveří, tomu je však konec. I přes úspěchy Jeepu Wrangler má totiž Ford pocit, že o dvoudveřové teréňaky již v USA není zájem, takže Bronco bude čtyřdveřové.
I přes pár dveří navíc by však Bronco nemělo být nudné. Pod jeho kapotou by se totiž mohl zabydlet 2.7 litrový bi-turbo vidlicový šestiválec o výkonu 242 kW (329 k). O ostré verzi Raptor však prozatím nepadlo ani slovo.
Co se vzhledu týče, ještě není nic jasné. Podle zdroje od Fordu totiž automobilka nechala zadat novou designovou studii, neboť dosavadní koncepty se až příliš podobaly Wrangleru. Pokud si však alespoň částečně chceme udělat obrázek o podobě nového Bronca, máme se prý podívat na brazilský off-road Troller.
Výroba Bronca bude probíhat v továrně Fordu v Michiganu, většina vývoje ovšem probíhá v Austrálii. Základní pořizovací cena Brona by se podle prvotních informací mohla držet okolo 30,000 dolarů (678,000 korun).
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?