Společnost Ford nedávno potvrdila návrat jedné z legend, modelu Ford Bronco. Od té chvíle se však po internetu začaly množit desítky spekulací a zaručených podob nového vozu. Magazínu GearPatrol se však podařilo sehnat informace přímo od zdroje. Na co se tedy můžeme těšit?
Poslední spekulace o technice nového Fordu Bronco pochází z magazínu GearPatrol, který uveřejnil informace získané od technika Fordu, který je v projektu Ford Bronco hluboce zainteresován.
Jednou z nejpřekvapivějších informací kterou přenesl bude počet dveří. Bronco se totiž vždy vyznačovalo pouze dvojicí dveří, tomu je však konec. I přes úspěchy Jeepu Wrangler má totiž Ford pocit, že o dvoudveřové teréňaky již v USA není zájem, takže Bronco bude čtyřdveřové.
I přes pár dveří navíc by však Bronco nemělo být nudné. Pod jeho kapotou by se totiž mohl zabydlet 2.7 litrový bi-turbo vidlicový šestiválec o výkonu 242 kW (329 k). O ostré verzi Raptor však prozatím nepadlo ani slovo.
Co se vzhledu týče, ještě není nic jasné. Podle zdroje od Fordu totiž automobilka nechala zadat novou designovou studii, neboť dosavadní koncepty se až příliš podobaly Wrangleru. Pokud si však alespoň částečně chceme udělat obrázek o podobě nového Bronca, máme se prý podívat na brazilský off-road Troller.
Výroba Bronca bude probíhat v továrně Fordu v Michiganu, většina vývoje ovšem probíhá v Austrálii. Základní pořizovací cena Brona by se podle prvotních informací mohla držet okolo 30,000 dolarů (678,000 korun).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.