Společnost Ford nedávno potvrdila návrat jedné z legend, modelu Ford Bronco. Od té chvíle se však po internetu začaly množit desítky spekulací a zaručených podob nového vozu. Magazínu GearPatrol se však podařilo sehnat informace přímo od zdroje. Na co se tedy můžeme těšit?
Poslední spekulace o technice nového Fordu Bronco pochází z magazínu GearPatrol, který uveřejnil informace získané od technika Fordu, který je v projektu Ford Bronco hluboce zainteresován.
Jednou z nejpřekvapivějších informací kterou přenesl bude počet dveří. Bronco se totiž vždy vyznačovalo pouze dvojicí dveří, tomu je však konec. I přes úspěchy Jeepu Wrangler má totiž Ford pocit, že o dvoudveřové teréňaky již v USA není zájem, takže Bronco bude čtyřdveřové.
I přes pár dveří navíc by však Bronco nemělo být nudné. Pod jeho kapotou by se totiž mohl zabydlet 2.7 litrový bi-turbo vidlicový šestiválec o výkonu 242 kW (329 k). O ostré verzi Raptor však prozatím nepadlo ani slovo.
Co se vzhledu týče, ještě není nic jasné. Podle zdroje od Fordu totiž automobilka nechala zadat novou designovou studii, neboť dosavadní koncepty se až příliš podobaly Wrangleru. Pokud si však alespoň částečně chceme udělat obrázek o podobě nového Bronca, máme se prý podívat na brazilský off-road Troller.
Výroba Bronca bude probíhat v továrně Fordu v Michiganu, většina vývoje ovšem probíhá v Austrálii. Základní pořizovací cena Brona by se podle prvotních informací mohla držet okolo 30,000 dolarů (678,000 korun).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?