Společnost Scuderia Cameron Glickenhaus prozatím zářila pouze na okruzích, to se však již brzy změní. Automobilka totiž získala statut malosériového výrobce automobilů a již brzy začne nabízet své exkluzivní hypersportovní vozy, jejichž cena začíná na hodnotě 45 milionů korun.
Italský výrobce závodních vozů, společnost Scuderia Cameron Glickenhaus, získala podle webu CarScoops status "Malosériového výrobce vozidel", což jí umožní vyrábět ročně až 325 vozidel, která technicky vychází ze závodních speciálů.
Potvrzené už jsou 3 modely, které ponesou označení SCG003S, SCG003CS a SCG003C.
Verze SCG003S Stradale bude klasickou silniční verzí, která majiteli nabídne plně vybavený interiér i výkonný motor. Konkrétně by se mělo jednat o 4.4 litrový twin-turbo motor V8 schopný generovat výkon 559 kW (760 k) a točivý moment 799 Nm. Z 0 na 100 km/h tak vůz vystřelí za 2,9 vteřiny a maximální rychlost činí až 349 km/h.
Druhá jmenovaná verze, SCG003CS, již bude méně civilizovaným vozem zaměřeným spíše na jízdu po okruhu. Stále si však zachová statut silničního vozu možnost legálně jezdit po silnicích. První toto vozidlo by podle slov automobilky mohlo být představeno na akci Quail Motorsports Gathering, která proběhne 18. srpna.
Poslední jmenovaný model, SCG003C, bude zaměřen pouze na jízdu po okruhu a na běžnou silnici se s ním legálně nedostanete. Jeho majitele však může těšit, že se jedná o stejný vůz, který zajel Nürburgring v čase 6:33 a v posledním ročníku 24 hodin Nürburgring vyhrál svou kategorii.
Stejně jako tyto vozy je však extrémní i jejich cena. Podle všeho by totiž měla začínat na hodnotě 2 milionů dolarů, tedy cca 45 milionů korun.Přesto automobilka očekává, že o tyto vozy bude zájem. Na rok 2018 tak připraví 4 až 6 vozidel a na rok následující se má kapacita zdvojnásobit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.