Společnost Scuderia Cameron Glickenhaus prozatím zářila pouze na okruzích, to se však již brzy změní. Automobilka totiž získala statut malosériového výrobce automobilů a již brzy začne nabízet své exkluzivní hypersportovní vozy, jejichž cena začíná na hodnotě 45 milionů korun.
Italský výrobce závodních vozů, společnost Scuderia Cameron Glickenhaus, získala podle webu CarScoops status "Malosériového výrobce vozidel", což jí umožní vyrábět ročně až 325 vozidel, která technicky vychází ze závodních speciálů.
Potvrzené už jsou 3 modely, které ponesou označení SCG003S, SCG003CS a SCG003C.
Verze SCG003S Stradale bude klasickou silniční verzí, která majiteli nabídne plně vybavený interiér i výkonný motor. Konkrétně by se mělo jednat o 4.4 litrový twin-turbo motor V8 schopný generovat výkon 559 kW (760 k) a točivý moment 799 Nm. Z 0 na 100 km/h tak vůz vystřelí za 2,9 vteřiny a maximální rychlost činí až 349 km/h.
Druhá jmenovaná verze, SCG003CS, již bude méně civilizovaným vozem zaměřeným spíše na jízdu po okruhu. Stále si však zachová statut silničního vozu možnost legálně jezdit po silnicích. První toto vozidlo by podle slov automobilky mohlo být představeno na akci Quail Motorsports Gathering, která proběhne 18. srpna.
Poslední jmenovaný model, SCG003C, bude zaměřen pouze na jízdu po okruhu a na běžnou silnici se s ním legálně nedostanete. Jeho majitele však může těšit, že se jedná o stejný vůz, který zajel Nürburgring v čase 6:33 a v posledním ročníku 24 hodin Nürburgring vyhrál svou kategorii.
Stejně jako tyto vozy je však extrémní i jejich cena. Podle všeho by totiž měla začínat na hodnotě 2 milionů dolarů, tedy cca 45 milionů korun.Přesto automobilka očekává, že o tyto vozy bude zájem. Na rok 2018 tak připraví 4 až 6 vozidel a na rok následující se má kapacita zdvojnásobit.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?