Společnost Scuderia Cameron Glickenhaus prozatím zářila pouze na okruzích, to se však již brzy změní. Automobilka totiž získala statut malosériového výrobce automobilů a již brzy začne nabízet své exkluzivní hypersportovní vozy, jejichž cena začíná na hodnotě 45 milionů korun.
Italský výrobce závodních vozů, společnost Scuderia Cameron Glickenhaus, získala podle webu CarScoops status "Malosériového výrobce vozidel", což jí umožní vyrábět ročně až 325 vozidel, která technicky vychází ze závodních speciálů.
Potvrzené už jsou 3 modely, které ponesou označení SCG003S, SCG003CS a SCG003C.
Verze SCG003S Stradale bude klasickou silniční verzí, která majiteli nabídne plně vybavený interiér i výkonný motor. Konkrétně by se mělo jednat o 4.4 litrový twin-turbo motor V8 schopný generovat výkon 559 kW (760 k) a točivý moment 799 Nm. Z 0 na 100 km/h tak vůz vystřelí za 2,9 vteřiny a maximální rychlost činí až 349 km/h.
Druhá jmenovaná verze, SCG003CS, již bude méně civilizovaným vozem zaměřeným spíše na jízdu po okruhu. Stále si však zachová statut silničního vozu možnost legálně jezdit po silnicích. První toto vozidlo by podle slov automobilky mohlo být představeno na akci Quail Motorsports Gathering, která proběhne 18. srpna.
Poslední jmenovaný model, SCG003C, bude zaměřen pouze na jízdu po okruhu a na běžnou silnici se s ním legálně nedostanete. Jeho majitele však může těšit, že se jedná o stejný vůz, který zajel Nürburgring v čase 6:33 a v posledním ročníku 24 hodin Nürburgring vyhrál svou kategorii.
Stejně jako tyto vozy je však extrémní i jejich cena. Podle všeho by totiž měla začínat na hodnotě 2 milionů dolarů, tedy cca 45 milionů korun.Přesto automobilka očekává, že o tyto vozy bude zájem. Na rok 2018 tak připraví 4 až 6 vozidel a na rok následující se má kapacita zdvojnásobit.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?