Automobilka Tesla představila na své nedávné konferenci malou ukázku z chystaného kompaktního SUV Model Y, které má zákazníkům nabídnout zcela nové jízdní vlastnosti i technologické možnosti.
Sám Elon Musk je prý z Modelu Y opravdu nadšen. Podle jeho slov by se vůz mohl dostat na silnice koncem roku 2019 nebo začátkem roku 2020. Jednou z důležitých novinek, kterou Musk na konferenci oznámil, byl vývoj samostatné platformy pro Model Y a jeho stavba ve zcela nové továrně.
V současnosti se všechny vozy značky Tesla vyrábí v továrně ve Fremontu, zde už ale dochází místo i na parkovištích, natož ve výrobních prostorách. Sám Musk dokonce prohlásil, že před několika dny nedostatek parkovacích míst málem odstartoval nepokoje.
Kromě informací ohledně nového Modelu Y se ale Musk vrátil i k současnému SUV, Model X. O tom měl údajně prohlásit, že byla chyba stavět tento vůz na platformě sedanu Tesla Model S. Zřejmě i proto bude nový model Y postaven na zcela nové platformě. Původně se ale uvažovalo o sdílení platformy s modelem 3, který by měl jít do prodeje za několik měsíců.
Nic bližšího k samotnému Modelu Y už Musk nedodal. Pouze se zmínil o tom, že více informací bychom se mohli dozvědět během letošního září, kdy chce Tesla představit svůj prví nákladní vůz Tesla semi-truck.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?