Pokud nedočkavě čekáte na představení hypersportovního vozu z dílny Mercedes-AMG, ještě si pár měsíců počkáte. Dnes pro vás však máme velice zajímavý designový projekt vozů Mercedes-Benz budoucnosti.
Britský designér Yicheng Fan se během návrhu tohoto konceptu nechal inspirovat klasickými vozy značky Mercedes-Benz, které se proháněly po silnicích během minulého století, a jednoduchou filosofií "Méně je více".
Díky tomu vznikl na papíře vůz, jehož přední části dominuje protáhle čelní sklo, které se do karoserie nepozorovaně mění až na samém okraji přední masky. Dalším působivým detailem jsou čelní světlomety, velké otvory pro přívod vzduchu v předním nárazníku nebo logo značky, které se vznáší uprostřed masky. Na bocích vozu už nejsou žádné rušivé elementy, jako třeba nasávací otvory vzduchu. Jediným výstupkem z karoserie jsou tak malé kamery, které mají zřejmě nahradit funkci zpětných zrcátek.
Zadní části vozu dominuje masivní difuzor spolu s něčím, co připomíná velmi netradičně umístěné zadní křídlo. Nezvyklý je i tvar zadního brzdového světla, které se táhne vertikálně středem zadní části vozu. Interiér působí velmi čistě a jednoduše. Nalezneme zde dvě sedačky, futuristicky vyhlížející volant a nic víc.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.