Dva motory a 400 koní, tak vypadá nový koncept Golfu GTI

AutoRoad.cz, 24. května 2017, 14:35 Google+

Speciální koncept, na který se díváme, si původně automobilka šetřila až na akci u jezera Worthersee. Nakonec se ale rozhodla podělit s veřejností o něco dříve. A co že tenhle koncept představuje? Rychlou a ekologickou budoucnost

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Golf GTI koncept

Volkswagen Golf GTI koncept | foto: carscoops.com

Sdílejte článek

Již podesáté předvedou učni z německé automobilky svůj koncept golfu GTi na akci u jezera Worthersee, kde se pravidelně setkávají milovníci koncernu pocházejícího z Wolfsburgu. 

Pod kapotou tohoto odvážného návrhu se ukrývá malý benzínový motor o neznámém objemu a počtu válců, který generuje výkon 404 koní a posílá ho na přední nápravu. S ním spolupracuje malý elektromotor o výkonu 17 koní, který pohání výhradně zadní nápravu. Vůz může jezdit čistě jako předokolka za využití spalovacího motoru, jako zadokolka s elektrickým pohonem, nebo jako čtyřkolka, kombinující obě pohonné jednotky.

K nabíjení dvou baterií, které jsou uložené v kufru vozidla, navrhlo 13 učňů z Volkswagenu speciální  systém rekuperace energie z brzdového systému. 

Ústřední barvou celého konceptu je modrá. Na karoserii ostatně vidíme kombinaci dvou odstínů této barvy. Jedinou výjimkou jsou kola, která kombinují černou a světle modrou barvu.

V interiéru modrá barva lemuje výdechy ventilace, výplň dveří i volant. V kufru je pak modrou barvou podsvícen Subwoofer, který je součástí audio výbavy o 11 reproduktorech a celkovém výkonu 1,690 wattů, jak uvádí CarScoops.

Spolu s konceptem GTI bude představen i koncept kombíku GTE, jehož největší novinkou je dvojnásobná kapacita baterií na celkových 16,8 kWh, čímž byl zajištěn dvojnásobný dojezd na jedno nabití. Další novinky se vztahují již jen k podobě interiéru a exteriéru, které ale VW neukázal.

Vytisknout

Diskuze: Dva motory a 400 koní, tak vypadá nový koncept Golfu GTI

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

Fiat 600 Multipla

Nejšerednější auto posledních let? Původně praktickou mini-dodávku jsme potkali…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud